Gå til innhold

kompressor eller turbo?

Custom Edition
 Share

Anbefalte innlegg

Selg bilen og kjøp en 325. Lovlig, nesten like bra og ikke langt i fra samme pris :D Men det vet du vel du og. :) Har vel ikke igjen forsikring heller da om han gjør noe slik, uten at han vil gjøre det "komplett". Må vel en del forbedringer på understell i dette tilfellet. Og ikke minst girkasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette koster uansett skjorta. Man vil heller ikke få dette godkjent, så viss han først skal kjøre "ulovlig", kan han jo sette inn en E36 M3 3.0 motor f.eks. Da vil han få mer enn hva jeg tror ESS kan hente ut ved hjelp av kompressoren.

og da kan det også bygges lovlig! om man henter alle delene som m3 hadde org. men hvorfor en 3.0? hvorfor ikke 3.2? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette koster uansett skjorta. Man vil heller ikke få dette godkjent, så viss han først skal kjøre "ulovlig", kan han jo sette inn en E36 M3 3.0 motor f.eks. Da vil han få mer enn hva jeg tror ESS kan hente ut ved hjelp av kompressoren.

og da kan det også bygges lovlig! om man henter alle delene som m3 hadde org. men hvorfor en 3.0? hvorfor ikke 3.2? :)

Regner med de kan være litt billigere, pluss at på 3.2 kom de med en startsperre som jeg mener å ha lest ikke er så lett å "knekke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...