Custom Edition Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 har en kompis som har en E36 318is som lurer på å få gjort noe for og få litt ekstra sprut.. noen som kan anbefale noe som ikke koster skjorta? leverer ESS kompressor til disse? eventuelt hva får man ut av det og ca pris? sjekka litt siden til dem men finner ikke noe oversikt til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 sales@esstuning.com Spør om de har til 318is.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Dette koster uansett skjorta. Man vil heller ikke få dette godkjent, så viss han først skal kjøre "ulovlig", kan han jo sette inn en E36 M3 3.0 motor f.eks. Da vil han få mer enn hva jeg tror ESS kan hente ut ved hjelp av kompressoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Selg bilen og kjøp en 325. Lovlig, nesten like bra og ikke langt i fra samme pris Men det vet du vel du og. Har vel ikke igjen forsikring heller da om han gjør noe slik, uten at han vil gjøre det "komplett". Må vel en del forbedringer på understell i dette tilfellet. Og ikke minst girkasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 ...bytt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Ja tror nok å legge ut så mye penger på en 318is blir et stort tapsprosjekt. Men det er jo greit det viss man har mye penger 'sløse' vekk.. Bedre å selge å kjøpe en kraftigere bil for summen istedet. Mitt tips hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Dette koster uansett skjorta. Man vil heller ikke få dette godkjent, så viss han først skal kjøre "ulovlig", kan han jo sette inn en E36 M3 3.0 motor f.eks. Da vil han få mer enn hva jeg tror ESS kan hente ut ved hjelp av kompressoren. og da kan det også bygges lovlig! om man henter alle delene som m3 hadde org. men hvorfor en 3.0? hvorfor ikke 3.2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 17, 2005 Share Skrevet September 17, 2005 Dette koster uansett skjorta. Man vil heller ikke få dette godkjent, så viss han først skal kjøre "ulovlig", kan han jo sette inn en E36 M3 3.0 motor f.eks. Da vil han få mer enn hva jeg tror ESS kan hente ut ved hjelp av kompressoren. og da kan det også bygges lovlig! om man henter alle delene som m3 hadde org. men hvorfor en 3.0? hvorfor ikke 3.2? Regner med de kan være litt billigere, pluss at på 3.2 kom de med en startsperre som jeg mener å ha lest ikke er så lett å "knekke". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 Jeg er ening, bytt bil til en 325 el lignende, koster ikke så mye mere enn å konventere 318 til turbo/kopressor...... Men hvis han absolutt bil ha phssss! lyden så keep up the god work!! Kjør unike biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 18, 2005 Forfatter Share Skrevet September 18, 2005 hehe..han er gira på phsss så da blir det ikke lovlig uansett hva han gjør tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 18, 2005 Share Skrevet September 18, 2005 jeg er fan av turbo hadde gått for det uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå