Gå til innhold

Hei. kjell rune\svindler

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

hei. siden tråden ble fjernet så vil jeg bare si her att jeg ikke er noen svindler og håper dere ikke tror d. var vel ikke alle som fikk lest d andre som ble skrevet før d ble slettet. og jeg har faktisk aldri svindlet noen.

jeg synest for min del d var unødvendig av drage og henge meg ut som noen svindler og håper alle andre her på forumet tenker seg om 2 ganger før de henger folk ut på den måten.

jeg er en person som driver veldig mye med bmw og gjør vel alt for og holde mitt eget rykte oppe innen bmwmiljøet. så jeg ville aldri svindlet noen og kommer ikke til og gjøre d.. håper bare jeg greier og vise på denne måten att jeg er en real kar som ikke driver med noe tull.

håper dette forklarer en del.

hilsen kjell rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trodde ikke du var svindler, men forstår jo at drage ble skeptisk når han ikke hørte noe fra deg på 1 uke.. har dere en avtale om at du skal sende noe til han asap, om du da får problemer med et eller annet er det jo ikke så veldig vanskelig å sende en sms...

men bra saken ordnet seg! og som sagt regnet jeg med det ville løse seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde nok du kom til å ordne opp.. :)

Men må bare si at jeg forstår Drage litt, hvis det han sier om at han ringte og sendte meldinger en haug med ganger uten å få svar. Det hadde ikke kostet deg stort å sende ham en melding om hvordan det lå an. Kommunikasjon er alfa omega i enhver handel eller klagesak. Det gjelder både privat og firma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må bare si at jeg forstår Drage litt, hvis det han sier om at han ringte og sendte meldinger en haug med ganger uten å få svar. Det hadde ikke kostet deg stort å sende ham en melding om hvordan det lå an. Kommunikasjon er alfa omega i enhver handel eller klagesak. Det gjelder både privat og firma.

har fulgt saken her og må si at jeg håper alle følger gunnar`s "alfa omega",det gjør alt så mye lettere i framtida..

viktig det,har sjøl problemer med han jeg kjøpte bilen min av og det ække særlig nice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110% enig. ingen blir såpass godt kjent på et forum at en vet hva å hva en ikke kan /ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....komunikasjon er alt. Det er fort det vert missforståingar når ein av partane sluttar å kommunisera.....eller vert forhindra til å kommunisera slik som Kjell Rune sa i orginal tråd.

Trur alle bør verre meget forsiktig med å annklaga nokon som helst her inne.

Ser ut til at stridaøksa er begravd...lykke til karar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det kanskje var litt drastisk å henge ut noen, selv om jeg kan forstå frustrasjonen til Drage til en viss grad. Når man gjør en handel er det viktig at alle hele tiden vet hva som skjer.

Selv hadde jeg nok også blitt litt "ublid", men hadde ikke gått ut med en "henge ut" tråd av den grunn.

Syns at det viktigste er å ha en vennlig tone så langt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, denne uthengingen hadde aldri skjedd om "Scultze" hadde oppført seg. Alt dette peker tilbake til den saken. Med tanke på måten det "skjedde" på. Uthenging, mener jeg, kommer etter lang periode med uenighet, politisak og eventuelt rettsak. Synes drage gikk litt for langt, selv om jeg forstår han litt. Men, jeg er skråsikker på at Kjell-Rune ikke er ute etter å svindle. Han er en såppas kjent person i dette miljøet at han risikerer ikke dette. Ikke bare her, men også i Molde og omeng.. Grei kar, uten tvil!!!

Mener alle tråder med denne saken burde være slettet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må nok innrøme at dette gjekk litt langt, men eg vart faktisk veldig frustrert når eg ikkje fekk noen tilbake melding. Men no har eg vert utsatt for dette med ein "viss" person før so eg var litt kjapp på avtrekkern. Men no skreiv Kjell Rune i går at han skulle sende det på mandag her inne på forumet så da tar eg han på ordet. So da er saken ut av verden for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...