Gå til innhold

Hei. kjell rune\svindler

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var godt at det ordnet seg! eg holdt ein knapp på kjell rune heile tida!

og rekna med at det ville ordne seg,

Men dette kan vi ha til ettertanke! ikkje heng ut folk før saken er avgjort!

God bedring kjell rune, forstår at du prioriterer familien, har ei datter på 5 måneder sjøl og veit korleis det er, er ikkje altid ein dans på roser har vertfal ikkje vert det for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må nok innrøme at dette gjekk litt langt, men eg vart faktisk veldig frustrert når eg ikkje fekk noen tilbake melding. Men no har eg vert utsatt for dette med ein "viss" person før so eg var litt kjapp på avtrekkern.

det tror jeg alle ville ha vært, om de hadde vært i samme situasjon som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hele tiden sikker på at kjell rune ikke er en svindler, og det var kanskje ikke så bra å henge han ut som svindler, men jeg må si at jeg føler med Drage også, det hadde ikke kostet Kjell rune så mye å sende en liten sms å forklare, da hadde vi sluppet alt dette. Men skjønner på den andre siden at han prioriterer familie. Vi skal heller ikke glemme at det var ganske mange av oss som maset endel på Drage, om at han skulle frigi navnet..

Men nå ser det ut som det ordner seg, og det e bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istede for å publisere slike saker ville jeg nokk ha holdt dette litt mer diskret enn å fortelle alle om dette. Det er to voksne mennesker som helt sikkert ordner opp mellom seg...

Og hvordan ville du foreslått at han skulle gjøre det når den andre parten ikke svarte på verken telefoner eller SMSer på x antall dager?

Som nevnt, KOMMUNIKASJON er alfa omega i alle handler og klagesaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes det var helt riktig gjort av han å publisere det, jeg har ikke noe imot kjell rune og trodde aldri han var en svindler, men som jeg har nevnt tidligere her tar det ikke lange tiden å sende en sms å forklare sitvasjonen, værtfall om ting er forhåndsbetalt og man har fått en vare som ikke var noe tess, hadde dette dreid seg om en annen en kjell rune hadde det nok vært x antall tråder her med folk som hadde balltrer og det som værre er i bilen for å "ta" han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med jonr. At Drage publiserte navnet var helt ok, at personen var den han var, er sidestilt i denne saken. En kort sms om at noe har dukket opp, og at saken vil bero noen dager hadde vært på sin plass. Det evt. ry Kjell-Rune har opparbeidet seg ville uansett tale hans fordel. Og siste setning til jonr er jo bevis på nettopp det. Jeg kjenner ikke noen inn her, og hadde jeg blitt møtt med fullstendig stillhet en uke hadde jeg gjort akkurat det samme.

Å slette slike saker har heller ingen hensikt. Det førte altså i denne saken at Kjell-Rune måtte lage en ny tråd for å "renvaske" seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter ville at tråden skulle slettes, sannsynligvis av hensyn til Kjell Rune. Tenkte det var vel greit, og at saken bare kunne gå i glemmeboken, men vi var visst ikke helt ferdige med saken.

En ting jeg savner sterkt i forumet er mulighet til å sette en tråd som stengt og skjult. Stenging er greit, da får ingen skrevet innlegg, men alle får fortsatt sett den. Hadde det gått an å sette de skjult kunne man gjort det uten at det fikk stor betydning senere. Nå er det liksom enten eller. Tror jeg må sende inn forslag til ny funksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. skal faktisk tusle meg forbi posten og sende d nå tenkte jeg. ;)

jeg sa jo faktisk fra att jeg skulle sende d når jeg passerte posten men d kune ta en stund for jeg og samboeren min og sønnen min låg med innfluensa da. men men nog om d. sakene blir jo sendt nå og da er d fiks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. skal faktisk tusle meg forbi posten og sende d nå tenkte jeg. ;)

jeg sa jo faktisk fra att jeg skulle sende d når jeg passerte posten men d kune ta en stund for jeg og samboeren min og sønnen min låg med innfluensa da. men men nog om d. sakene blir jo sendt nå og da er d fiks. :)

har du blitt frisk nå da, jeg selv er på bedringens vei, jeg ble syk Mandag forrige uke og i tillegg til det så var jeg full, en kompis hadde bursdag på Mandag og alle var jo opptatt, gadd ikke å finne på no, så vi feira sammen med en flaske bacardi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...