Gå til innhold

Merker i nettbutikk


Anbefalte innlegg

Hei eg heter Georg Hay og eg jobber for Hay Audio det er et firma som eg og broren min driver. vi startet i januar 2005.

Vi selger bilstereo og hus stereo produkter over internett, vi skal åpne egen butikk i stavanger området engang når overskuddet tillater det.

Eg veit at her inne finnes det mangen personer med mangen meininger og gode erfaringer.

Så da lurer eg på vilke merker meiner dere at eg burde selge, eller vilke merker har dere lyst og kjøpe for og sei det på en anene måte.

Nå fører vi følgende

Audison

Focal

Helix

Brax

Kenwood

Cadence

Oehlbach

Og så har vi en del tilbehør fra diverse merker

Er takknemlig for alle svar

Mvh

Georg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer spelarar. Det er jo meget bra spelarar. Populere er dei og-

Når du seier hus stereo. Er det kun 2-kanals dykk skal føre, eller multikanal/surround aktuelt og?

Vi skal føre suround\hifi produkter i dei fleste pris klasser.

Ang pioneer spillere så har vi vert i kontakt med dei men dei krever at du har en butikk med utstillings vindu. Foreløpig har vi bare nett butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men planane er å starte eigen butikk i stavanger.?

Begynn med først litt "lettara" Hi-Fi. Så kan dykk auke på med grommare saker seinare.

Yamaha receivarane er jo bankers å ha i butikken sin. Ta kontakt med Andre på HiFihuset og. Da får du sikkert føre JMlab og. JMlab låter jo knallbra til prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men planane er å starte eigen butikk i stavanger.?

Begynn med først litt "lettara" Hi-Fi. Så kan dykk auke på med grommare saker seinare.

Yamaha receivarane er jo bankers å ha i butikken sin. Ta kontakt med Andre på HiFihuset og. Da får du sikkert føre JMlab og. JMlab låter jo knallbra til prisen.

Ok takker for tips. Vi begynner på gulvet og legger lista høgare og høgare etter kvart. billige ting er altig lettest og selge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan du ta kontakt med Midgard Audio. Dei fører forsterkarar og begynner med høgtalara produskjon om ei tid. Der kan du sikkert få ordne deg ein deal og.

JMlab er bestykka med Focal element og. Da skjønnar du kvaliteten. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men planane er å starte eigen butikk i stavanger.?

Begynn med først litt "lettara" Hi-Fi. Så kan dykk auke på med grommare saker seinare.

Yamaha receivarane er jo bankers å ha i butikken sin. Ta kontakt med Andre på HiFihuset og. Da får du sikkert føre JMlab og. JMlab låter jo knallbra til prisen.

Du stian har no ein butikk nær deg som er i ferd med å gjere det bra på lyd, og meir skal vist kome frå same butikken! Du er då så heldig at du kan gå i Øvre og kjøpe ARCAM 7.1 forsterkar!!! Same butikken har og KIT 100 frå KEF....dette bør du sjekke. :wink: (eg var å sjekke på mandag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stian har no ein butikk nær deg som er i ferd med å gjere det bra på lyd, og meir skal vist kome frå same butikken! Du er då så heldig at du kan gå i Øvre og kjøpe ARCAM 7.1 forsterkar!!! Same butikken har og KIT 100 frå KEF....dette bør du sjekke. :wink: (eg var å sjekke på mandag!)

Det veit eg ja. Men det blir litt for "low-end" for meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpine skal vi kontakte så har eg tenkt på følgende

JBL

Rockford Fosgate

Og så lurer eg på følgende merker.

Marantz

Denon

Lightning Audio

Infinity

Polk Audio

Pyle

Basic

Patos

Yamaha

Jm lab

Midgard Audio

Denon

Harman Kardon

B&W

Rotel

+++ Er åpen for forslag

Eg vil ikkje ha for mangen heller så eg vil prøve og sile ut dei som eg føler treffer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stian har no ein butikk nær deg som er i ferd med å gjere det bra på lyd, og meir skal vist kome frå same butikken! Du er då så heldig at du kan gå i Øvre og kjøpe ARCAM 7.1 forsterkar!!! Same butikken har og KIT 100 frå KEF....dette bør du sjekke. :wink: (eg var å sjekke på mandag!)

Det veit eg ja. Men det blir litt for "low-end" for meg. :wink:

ARCAM til 20.000,- er ikkje i kategorien low-end, kanskje... heller ikkje i toppen men dei fleste vil likevell sjå på dette som bort i mot high-end :wink:

PS! er hi-fi freek sjølv så eg forstår kva du meiner.....

Har Arcam sjølv og må nok innrømme at dette er BRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...