bzzlink Skrevet September 18, 2005 Skrevet September 18, 2005 Har lett litt rundt på nettet, etter en DIY på å fjerne dørpanel, og sparkepanel på Z3, men ikke funnet noe. Noen som har kommet over noen sider ? eller har gjort det selv, og kan gi meg noen pointers på hvor jeg begynner ?
bzzlink Skrevet September 19, 2005 Forfatter Skrevet September 19, 2005 Glem sparkepanelene, de var greie å få av. Men dørpanelet river jeg meg i håret av. Har fjærnet sveiva, og torx skruen som sitter under speiljusteringsknappen, men dritten sitter jo like godt fast enda, kan jeg begynne å bruke makt nå, eller er det flere gjemte skruer ?
Nautiluz Skrevet September 19, 2005 Skrevet September 19, 2005 Glem sparkepanelene, de var greie å få av.Men dørpanelet river jeg meg i håret av. Har fjærnet sveiva, og torx skruen som sitter under speiljusteringsknappen, men dritten sitter jo like godt fast enda, kan jeg begynne å bruke makt nå, eller er det flere gjemte skruer ? Har ikke tatt av dekslene i Z3 jeg, men det er sikkert bare klips som må nappes av. Det er jo det på mer eller mindre alle andre bmwèr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå