Gå til innhold

Hva er denne bryteren til?

Tech9
 Share

Anbefalte innlegg

DSC01780.jpg

Denne sitter oppe på dekslet til batteriet mitt, under baksetet. Jeg antar at den bli trykket ned av baksetet. Men hva er den til? Har prøvd å trykke den ned for å se hva som skjer, men den reagerer ikke på noen ting..ledningene forsvinner sammen med en hel haug med andre, så å sjekke hvor de går har jeg gitt opp.. :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Presser ikke ledningene ned for at det ikke skal bli noe klem når du setter på baksetet?

Hæ?

det er nok et sensor for sikkerhetsbelte.. hvis det sitter en person i baksete blir denne aktivert og lyset på dashbordet slår seg på..
Sensor for baksetepassasjerene også?

Må være bare nyere årsmod som hadde det?

Men delenummeret som står på bryteren er 65751379119, right? Jeg finner det ikke i ETK.. weirdo.

Stemmer det nummeret ja..fant ikke noe jeg heller.. :? Det er bryter kun på høyresiden, så at det er beltesensor tror jeg ikke..har jo ikke foran engang.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver igjen.. Om det presser ned ledninger så kan det være for at noen ledninger ikke skal komme iklem når du setter i baksete??

Det er jo en mikrobryter på den, så noe elektronisk må den gjøre!

Hva skulle egentlig poenget vært med at den presser ned ledningene? De måtte jo bare konstruert det slik at ledningene lå lavere om det var en fare..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager for mine forslag.

Hehe..såså.. :wink:

kan ikke sjønne hva det kan være, har ikke sånn på vår sin e-34 520 touring heller.. er bilen din original 535?blir vel nødt å stikke på et merkeverksted å se kansje? hehe, sikekrt mange som er nysjerrige nå:P

Det er en -88 535i som er ombygd til -92 M5.. Det ser jo ut som den skal være der også..virker ikke som den er ettermontert liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ikke på verken etk eller tis for noen av m5 modellene eller 535 modellene, men må være en slags sensor av et slag.. kansje jeg er helt på jordet, men automatisk justering av lyset? eller kansje den bare kutter strømmen når du løfter på setet? enig med deg at det så originalt ut ja.. alarm sensor? (tennbryter til bombe :lol: ) skal høre litt med bekjente rundt om kring, kjenner en del BMW mekanikere her rundt og i oslo, håper å finne ut hva det kan være.. hehe, f*** så nysjerrig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...