R Andersen Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 verden nest råeste taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Mange fine bilder her ja fint at du legger ut en smakebit for alle som ikke kom seg nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Djiises.. Det der så ikke bra ut for fremfelgen! E-30 big det der tror jeg... Men er ikke sikker, mener å huske at han sa noe om hartge på speakern da han kjørte runden før breisladden med resten av deltagerne, og husker jeg riktig var det vel bare en E39 M5 der i helga og det var hans. Men 350'n hans var jo også utpå da, og med i breisladden, så er ikke 100 % sikker, han hadde med begge bilene i hvert fall! Det vet jeg! Den der kjenner jeg gitt Hadde med begge bilene ja men en kompis som ratta 350n under breisladden.... synd den vart avlyst da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Han som kjører denne supraen bor der jeg bor, satt på med han en dag. Fytti å den bilen går asså. For en sinnsyk motorlyd ! Hvem vant breisladden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Se i posten over deg.. "synd den ble avlyst".. E-30 Big, så bare skummelt ut for fremfelgen din. Ser nesten ikke dekk mellom asfalten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Den der kjenner jeg gitt Hadde med begge bilene ja men en kompis som ratta 350n under breisladden.... synd den vart avlyst da men Tenkte jeg det ikke Rolf Klypen som ratta eller? Så deg med han på lørdagskvelden ved sirkusteltet, dere stakk jo, hadde tenkt til å slå av en prat jeg Var så fett i teltet, pedern var drita full og hans dahlback var drita full på fredagen Var alt for fett å prate med de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Den der kjenner jeg gitt Hadde med begge bilene ja men en kompis som ratta 350n under breisladden.... synd den vart avlyst da men Tenkte jeg det ikke Rolf Klypen som ratta eller? Så deg med han på lørdagskvelden ved sirkusteltet, dere stakk jo, hadde tenkt til å slå av en prat jeg Var så fett i teltet, pedern var drita full og hans dahlback var drita full på fredagen Var alt for fett å prate med de da Det er et ett eller annet med disse gatebil folka og fylla. Møtte Qvarnis ifjor, søple dritings å like ustabil som en bøye. Dreiv å skrøyt at han hadde fått ny turbo av dama til bursdag eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Bare 17 000 hits på oppbrukt.net i går oppgang på 16 975 fra i forgårs Rettelse: 117 000 treff i går, 2 GB trafikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Bare 17 000 hits på oppbrukt.net i går oppgang på 16 975 fra i forgårs Rettelse: 117 000 treff i går, 2 GB trafikk... Og antall besøkende da? Treff/hits sier egentlig ingenting. Lager du deg en enkel HTML-side med 116 999 bittesmå bilder på, og loader den én gang, så har du 117 000 treff/hits... Det sier seg selv at ikke hver 40. person i Norge var inne på oppbrukt.net i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå