Dr_S Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Har dere med E36 coupe lys i denne bryteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Nei, men det skal vel egentlig være det? Har i hvert fall hatt oppe de andre bryterne og sett at det ligger en diode der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Ja, det skal da være det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Forresten, det jeg mente i sted var at det skal være det, men jeg har ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Ja, skjønte det. Skal huske å løfte blikket når jeg skal ut senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Jeg har hatt lys i bryteren på mine E36'er med takluke. Pærene har det med å ryke over tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Får ta en tur til hoggeren. De er knalldyre hos BMW, nesten 300 kr stk da jeg sjekket for 2 år siden. Alle var gåene, men fant til 50 kr på hoggeren Og den i taket er sikkert dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Det er lys i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Da skal det vel kanskje være lys i taklukebryteren på E34 også da? Må man åpne hele bryteren for å komme inn til pæra? Fant ikke noe på utsiden av den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Da skal det vel kanskje være lys i taklukebryteren på E34 også da? Må man åpne hele bryteren for å komme inn til pæra? Fant ikke noe på utsiden av den... Mener på å huske at det var slik når jeg åpnet bryteren for sidevinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Da skal det vel kanskje være lys i taklukebryteren på E34 også da? Må man åpne hele bryteren for å komme inn til pæra? Fant ikke noe på utsiden av den... Mener på å huske at det var slik når jeg åpnet bryteren for sidevinduet... er sånn på sidevinduene på min E36 coupe værtfall, ender nå med jeg må kjøpe ny bryter i steden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Må ha ny bryter til E36'ene iaf, går ikke å bytte pæren bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå