BimmerKing Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Umenneskeleg å ha fotlenker på dei tiltalte som er mest gira på å stikke av??!!?? HALLO! dei har sett ein del menneskeskjebnar i umenneskelige situasjonar og.....kos dykk i fotlenkene!!!!! Hør hør..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kramer1 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Håper Steffen er ute for å provosere. Dersom han virkelig mener det han skriver bør han søke profesjonell kjelp. Pengene fra ranet kunne heller vært brukt i psykiatrien, slik at personer som Steffen kunne få nødvendig hjelp. Politimannen som ble drept hadde også familie og venner som sitter igjen med sorgen. Empati er visst et fremmedord for Steffen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 .....stjele er umoralsk uansett kvenn det er frå og kva det skal gå til...+ at det er ein ting eg har reagert på i forbindelse med denne rettsaken at det er : Umenneskeleg å ha fotlenker på dei tiltalte som er mest gira på å stikke av??!!?? HALLO! dei har sett ein del menneskeskjebnar i umenneskelige situasjonar og.....kos dykk i fotlenkene!!!!! De er uskyldige intil det motsatte er bevist vet du, og hvem kan rømme der ? med 150 politifolk utenfor? jeg forsvarer ingen, bare stiller spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg håper virkelig de SKYLDIGE i saken blir dømt (Selv om Tv2 og politiet hjelper godt på å få dømt de evt uskyldige der inne og), og får sin straff. Hvem i dine øyne er uskyldig i denne rettsaken? Skjønner fremdeles ikke hva som er så fascinerende med dette eller andre ran. Jeg tror brorparten av oss her inne skulle klart dette (med noen unntak ). Det er bare det at vi har skjønt at man ikke raner andre mennesker. Hadde vi ikke nettopp en sak gående her på bimmers? Da var vel alle enige om at han som stjal bilen skulle henges og kvestes... ja det var ikke måte på. Hvor er den store forskjellen. Dette er noe alle kan gjennomføre, men de fleste vet det er feil. Fascinerende? Nei, ikke i mine øyne, vil aldri bli det... Her er vi inne på noe. Tro om Steffen mener at Hr.Schultze også er en genila mann siden han har gjort så mange geniale lurerier uten å skade noen fysisk? Banditter er banditter og de fortjener å svi for det de gjør om det så er å naske en veske fra en gammel dame eller begår et ran. Men straffen må selvsagt stå i forhold til lovbrudd. Toska & Co fortjener livsvarig forvaring. PUNKTUM! Eh, nei. Det blir noe HELT annet når man stjeler fra privatpersoner. La oss si at jeg finner to lommebøker på gaten, den ene tilhører Dolly Dimples den andre tilhører en gammel mann. I mannens lommebok lå det 2000,- og i dollys lå det 700,-. Jeg hadde aldri i verden tenkt på å stjele den mannens lommebok, hadde ringt han å gitt den tilbake. Men den fra dolly's hadde det ikke vært noe problem for meg å tatt, for den tilhører ikke en privatperson, men ett firma som omsetter for maaange millioner i året. Så svaret på spørsmålet ditt er, nei, jeg synes ikke han er en genial mann i det hele tatt. Og tilbake til det andre, jeg er sikker på at Toska gav ordre om at det ikke skulle skytes på noen. Men selvfølgelig var våpenene ladet, det inngikk i den skremme/sjokkere taktikken hans. Han håpte sikkert selvføgelig at det ikke gikk så langt at de måtte løsne skudd for å skremme(altså skyte i været o.l) men våpene var ladet, i worst case scenario. Og som dere vet så har jo Toska tatt på seg all skylden, dette er jo da for å slippe å se seg over skuldra etter pissed off medsammensvorne fra ranet som mener de fikk skylden, uansett hvor han går etter at han slipper ut av fengselet. Han har tatt på skyld for alt, bortsett fra dette med skytingen, hadde han noe skyld i denne skuddvekslingen tror jeg han hadde tatt på seg det ansvaret også, for hvis ikke hadde jo noen av de andre blitt forbannet for at han la all skylden på dem, og det er jo nettop det han prøver å unngå med å ta på seg all skylden selv. Ahh, Steffen du gjør meg nesten forbanna med den fullstendig tankeløse holdninga di. Det skal jammen sies at du er en utmerket provokatør!! Den lommeboka fra Dolly Dimples. Den ansatte som mistet den vil sannsynligvis ikke bli trodd av sjefen sin og få sparken for underslag pga at du synest at det er helt greit å være en tyv så lenge du ikke stjeler fra kompisene dine. Tyveri får konsekvenser for en eller flere privatpersoner UANSETT! Om du lefler med dine tanker og idèer på byen i ny og ne så vil du sikkert få bedre og mere hardtslående argumenter tilbake enn du får her. Det håper jeg iallefall, for makan til IDIOT du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Denne tråden viser årsakene til at enkelte folk har større sjanse til å havne på skråplanet. Skjerp deg gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Nei, jeg har ikke noe grunn til å skjerpe meg. Å havne på skråplanet.. Hm, hva mener du med det igrunn? Skråplanet trenger ikke å være så ille. Kanskje jeg selv har vært med på ett titalls ran, kanskje jeg er småkriminell, kanskje jeg er på skråplanet.. Men fy faen for ett godt liv jeg har. Jeg lever så jævlig bra på penger som jeg ikke har gjort en dritt for å skaffe! Og jeg har ikke dårlig samvittighet engang, pengene er så dårlig sikret mange steder at jeg ser på det som sunn fornuft å stjele dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 hehe, nå kommer det mye bra her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Nei du SteffenK... Hold deg til å selge vedlikeholdsfrie batterier hos Biltema du! Legger den tråden her død for min del, har sagt hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Legger den tråden her død for min del, har sagt hva jeg mener... Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg liker faktisk David Toska, synes han virker som en genial mann. Det at en politimann ble drept dro det ned veldig mye, men ellers var alt utrolig perfekt. Hva er perfekt med ett kupp hvor alle blir ferska? Det ble jo selfølgelig satt inn mye større ressurser pga at en politimann ble drept, men alikevel...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Skjønner ikke hvordan folk kan hylle folk som raner en bank, stjeler MASSE penger, dreper en politimann, gi folk psykiske lidelser(som jeg regner med sikkert skjedde med et par av de som jobbet på NOKAS) og bare fordi de hadde planlagt og tenkt på det meste, blir sett på som genier... Hadde toska vært så smart som mange av dere påstår, hadde han tjent penger på en ærlige måte. Har ingen respekt for folk som liker og ser opp til folk som toska og de andre ranerene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Nei, jeg har ikke noe grunn til å skjerpe meg. Å havne på skråplanet.. Hm, hva mener du med det igrunn? Skråplanet trenger ikke å være så ille. Kanskje jeg selv har vært med på ett titalls ran, kanskje jeg er småkriminell, kanskje jeg er på skråplanet.. Men fy faen for ett godt liv jeg har. Jeg lever så jævlig bra på penger som jeg ikke har gjort en dritt for å skaffe! Og jeg har ikke dårlig samvittighet engang, pengene er så dårlig sikret mange steder at jeg ser på det som sunn fornuft å stjele dem. Ok, nå skjønner jeg at du har gått over til KUN å provosere. Føler jeg også har sagt mitt. End of discussion! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Skjønner ikke hvordan folk kan hylle folk som raner en bank, stjeler MASSE penger, dreper en politimann, gi folk psykiske lidelser(som jeg regner med sikkert skjedde med et par av de som jobbet på NOKAS) og bare fordi de hadde planlagt og tenkt på det meste, blir sett på som genier... Hadde toska vært så smart som mange av dere påstår, hadde han tjent penger på en ærlige måte. Har ingen respekt for folk som liker og ser opp til folk som toska og de andre ranerene! Må si meg 110% enig med NSS her. Absolutt ingen respekt for Toska og ser med ett stort på de som synes denne manner er "genial" Og har ingen respekt for de småkriminelle eller de kriminelle i det hele tatt Blir rett og slett j**** forbannet på de som stjeler mopeder, biler, personlige saker etc. De småkriminelle burde bli klipt av en finger per gang de ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Skjønner ikke hvordan folk kan hylle folk som raner en bank, stjeler MASSE penger, dreper en politimann, gi folk psykiske lidelser(som jeg regner med sikkert skjedde med et par av de som jobbet på NOKAS) og bare fordi de hadde planlagt og tenkt på det meste, blir sett på som genier... Hadde toska vært så smart som mange av dere påstår, hadde han tjent penger på en ærlige måte. Har ingen respekt for folk som liker og ser opp til folk som toska og de andre ranerene! ENIG!! Toska er jo ikke SÅ smart, han ble jo avslørt og sitter i fengsel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 akuratt som ikke MANGE av dere har sett på filmer som det har vært helt geniale bankran/innbrudd som ingen har blitt skada og tenkt: det kunne gjerne vært meg som hadde gjort det og fått 100mill dollar og fløtta til mexico og levd livets glade dager der hvis ikke toska hadde blitt tatt eller noen hadde blitt skada så hadde sikkert MANGE av dere tenkt: kunne gjerne vært meg som rana nokas.. men når man tenker på utfallet så er det ikke verdt å vurdere tanken engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå