Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Har liksom prøvd å holle meg borte fra denne tråden, men nå eksploderer det faen meg snart!!! Hva slags mindre utviklede hjerner er det som kan prestere å uttale at det er KULT å rane, stjele og å være småkriminell???#!"&%= Mennesker som har en slik holdning og sånne meninger om ting, blir den neste generasjons store forbrytere.... MEN, selvfølgelig, de er vel mer geniale en Toska, og slipper å bli tatt, så da var vel ikke det noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 de ranene du ofte ser på film er KULE!!! jeg skulle gjerne vært med på ett av ranene man ser på film... men det er film og er IKKE virkelighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Nå ser det ut som politiet prøver å ødelegge saken helt alene her, rene hotell cæsar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Sjakktrekk å bli frastjelt pc'en som hadde nesten all informasjon over nokas saken..... Politiet er en gjeng med amatører som nesten uten unntak ødelegger for seg selv i mange saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bender Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 He he detta tar av...... Toska er TØFF T=Tulling Ø=Ølmage F=Fet F=Fjern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Lurer på om jeg skal gå ned der og ver publikum en dag... ligger jo rett nedi swingen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Fatter ikke at det er mulig å være så korte i huet som enkelte her viser at de tydeligvis er. Er det genialt at en gjeng idioter finner ut at de skal rane Nokas-bygget?! Hva er genialt med det? "Toska hadde gitt beskjed om at ingen våpen skulle avfyres." Nei vel, men hvis han er så genial som folk skal ha det til burde han ha tenkt på at situasjoner kunne oppstå under et slikt ran og at våpen derfor ville blitt avfyrt. Med det i bakhodet burde han skjønt at så lenge det er en risiko for at noen blir skutt/drept, lar man være å rane Nokas! Hadde det ikke vært for Toska hadde den politimannen etter all sannsynlighet vært i live idag! Hvis Toska hadde lagt de sinnssyke ideene sine på is, hadde han ikke vært ansvarlig for en annen manns død idag. DA hadde han vært nærmere å være genial enn han noen gang kommer til å være... Toska er en mann jeg overhodet ikke har respekt for, og jeg har heller ikke så stor respekt for de som mener at han er et geni fordi han planla Nokas-ranet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 OK, halvdød da... Må bare for Senorita, Well said! Sånn, nå er jeg ferdig med denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Mange her synes det er greit med ran og at kjeltringene er geniale,Håper nesten de blir frastjålet Bmwen så de får merke hvordan andre føler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg vil bare få nevne at jeg bare har provosert i denne tråden. I mitt første inlegg skrev jeg at jeg synes Toska virker smart, og at det var godt planlagt, det mener jeg. Men aldri i verden om jeg støtter slik aktivitet, det er som flere her har sagt en stor byrde for samfunnet og de innvolverte. Respektløst. Og jeg er langt i fra noen kriminell selv, jeg er ganske snill. Men jeg synes det er veldig interessant å provosere på denne måten, for det kommer frem utrolig mye gode inlegg av det. Mye bra og fornuftig som har kommet frem.(Langemann og Henrik30) Men det var ikke meningen det skulle gå så langt og det beklager jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hmm... Ja det har du rett i Steffen, den her dro du litt vel langt. Men jeg er ingen langsint mann, så jeg har ingen problemer med å glemme dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå