Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, da klarte vi det viktigste, å fullføre.

Det var jo helt rått, og jeg er bitt av grusdilla. Det var også rått å kjøre i mørket.

dsc_2713.jpg

Skrevet
Noen inboardvideo enda? :D

Grattis med høy plassering da!

Takk.

Det foreligger inboard hjemme hos meg ja. Men jeg har ikke begynt på redigeringen enda. Får det nok til etter hvert. Følg med på www.e36.no for oppdatering... :)

Skrevet
Gromt Gaute! Gratulerer!

Ble det brukbar plassering?

Takk. Det ble ikke noe bra plassering, nei. Vi kom på 4. i klassen (av 11 startende), og ble nr 51 totalt (av 126, tror jeg). Det var sinnsykt mange som brøt/kjørte ut, så vi ble veldig fornøyd med å komme oss til mål.
  • 1 month later...
Skrevet

sjef dette var da, ser du har asfaltrening på reve, når kjører du der? bor selv på klepp, så må vel kanskje bort og se noe skikkelig kjøring ;)

Skrevet
sjef dette var da, ser du har asfaltrening på reve, når kjører du der? bor selv på klepp, så må vel kanskje bort og se noe skikkelig kjøring ;)
Neste gang jeg kommer til å kjøre på Reve tror jeg blir på søndag den 22.juni. Da er det MX-5 klubben som arrangerer, så det er ikke offisiell trening. Det betyr at det nok kommer til å være mye mer action enn når vi kjører trening for løpsbiler. Da pleier det vanligvis bare komme 2-5 biler, og vi får bare kjøre en bil på banen av gangen. Men på søndag tipper jeg det kommer til å være en del flere biler, og vi får sikkert kjøre 5 biler på banen om gangen. Vi kjører nok fra klokken ca 12 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...