sn|per Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 I det siste har det dukket opp en slags "varsellyd" på bilen min. Omtrent samme lyd som var på min 97 passat da den begynte på reservetanken. Bare at på bmw'en så kommer denne lyden uansett hvor mye bensin det er på bilen. Det kommer heller ikke frem noen lamper i instrumentpanelet. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 lav spenning på batteriet?? husker det var en "gong" når batteriet var kaputt på omegaen min... men men...var et forslag iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 det kommer et pip når temperaturen synker under 3 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Hva slags lyd? Eneste lyden jeg noengang har hørt av slikt slag er den pipinga når det er kaldt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Har du stor kjørecomputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 19, 2005 Forfatter Share Skrevet September 19, 2005 Har liten kjørecomputer (temp,klokke,dato) Kan nok stemme det med at det kommer når det blir kaldt for det kommer bestandig på kvelden og det har kommet nå i det siste. Var -3,5grader her på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Tror nok svaret ligg i temperaturen ja. Sier "GONG" når utendørstempen er +3 eller lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Er det slik på liten "kjørecomp." på E34 også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå