Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare å sette igang og hente ALLE episodene på finalgear... :D

En ting er at de ALLTID kjører breit på bane, en annen at de nesten har med forskjellige BMW'er i alle programmene.

Skrevet
Er jo ikke veldig mye mindre vill nå.. :)

Skulle likt å se ham sette en runde i den på Rudskogen. Tommy sin tid var jo ikke akkurat imponerende.

Huff nei han var ikke imponerende! Når en traktor som srt10`en klarte bedre rundetid, er det noe med sjåføren! :wink: Ikke at srt10 er treg, går en slik her, den kjørte forbi meg i ac 80-90km/t og rev løs på tørr astfalt, uansett M5 er en bedre bil, pluss et tonn lettere...!

Skrevet
Huff nei han var ikke imponerende! Når en traktor som srt10`en klarte bedre rundetid, er det noe med sjåføren! :wink: Ikke at srt10 er treg, går en slik her, den kjørte forbi meg i ac 80-90km/t og rev løs på tørr astfalt, uansett M5 er en bedre bil, pluss et tonn lettere...!

Kommer an på hvilken SRT-10 du snakker om det... ;)

Viper SRT-10 er ca. 1.5 tonn, RAM SRT-10, som du sikkert snakker om, er ca. 2.3 tonn. Det er langt fra 1 tonn tyngre enn M5. Tror M5 er nesten 1800kg. Men for all del, M5en burde kicke assen på SRT-10 på Rudskogen.

Skrevet

Tommy kjørte Vipern 5 sekunder raskere på en runde på skogen enn hva han gjorde med M5en.. ;)

Ingen av de hadde han kjørt noe særlig på forhånd - i tilfelle vil jeg tro han hadde kjørt M5en mest. Eieren av Viperen var jo til stede. Foreldrene mine kjenner ham. God mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...