Hustler Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc ... 140&page=2 jeg syns de var kule, vurderer ikke å kjøpe, men syns de bare var kule.. hehe så lurte på deres mening!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 50 000 hadde jeg ikke gitt for de værtfall, ikke 20k heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Syns de var litt småtøffe eg..ikkje mange som har slike vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Stilige, men synes personlig slike hører hjemme på japsebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Gullfarga felger synes jeg passer best på Subaru Impreza. Synes vel samtidig at prisen var noe høy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 bare priser skremmer jo meg bort:) verdt mer enn bilen min nesten..på grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Pene felger, men ikke for BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 19, 2005 Share Skrevet September 19, 2005 Skikkelig fine Japse felger ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 HRE felger er DYRE! vet ikke om de passer så bra på en E36 eller E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 HRE felger er DYRE!vet ikke om de passer så bra på en E36 eller E46. Men på en E30 M3 hadde de nok passet bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Men på en E30 M3 hadde de nok passet bra blir vel litt feil ET? og 19" blir litt for stort til en E30. skal du bytte felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Men på en E30 M3 hadde de nok passet bra blir vel litt feil ET? og 19" blir litt for stort til en E30. skal du bytte felger? Innpress er ikke noe problem. Jeg kjører med 20mm spacere og felger med ET38 nå. 19" med 225/30 foran og 245/30 bak tror jeg hadde vært hur fett som helst! Men siden min bil ikke er en utstillingsbil så er nok 18" allerede i største laget.. Denne har du sett før, men... E30 M3 med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 hva måtte du gi for spacere i 20mm? har lyst til å kjøpe noen 17" felger, men får dem bare i ET38, så spacere på 20mm hadde gjort susen. må vel ha noen lengre bolter også? og ja, jeg har sett den bilen før. den er veldig fin, men mener likevel att 19" er for stort. sorry OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 Egentlig en bra pris på HRE felger som går for å være kremen.En bekjent kjøpte 19 tom HRE til 17000 pr felg og det var uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 hva måtte du gi for spacere i 20mm? har lyst til å kjøpe noen 17" felger, men får dem bare i ET38, så spacere på 20mm hadde gjort susen. må vel ha noen lengre bolter også? og ja, jeg har sett den bilen før. den er veldig fin, men mener likevel att 19" er for stort. sorry OT! Hmmm, nå må jeg tenke... Mener jeg ga 89.50euro for dem(2 stk). H&R spacere med Tüv papirer og medfølgende bolter. Grunnen til at jeg gikk for felger med såpass høyt innpress var ombyggingen til E36 M3 bremser foran. De bygger noe mer ut, så da ble det enklest sånn. Om 19" er for stort eller ikke kan enklest beskrives som et spørsmål om hva bilen skal brukes til. kunne godt hatt 19" jeg om veiene her var helt fine, og bilen var et utstillingsobjekt. Men skal man bruke bilen, så er det for stort ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå