Gå til innhold

syns dere om disse felgene??


Hustler
 Share

Anbefalte innlegg

Men på en E30 M3 hadde de nok passet bra :D

blir vel litt feil ET? og 19" blir litt for stort til en E30.

skal du bytte felger? :wink:

Innpress er ikke noe problem. Jeg kjører med 20mm spacere og felger med ET38 nå.

19" med 225/30 foran og 245/30 bak tror jeg hadde vært hur fett som helst! Men siden min bil ikke er en utstillingsbil så er nok 18" allerede i største laget..

Denne har du sett før, men...

E30 M3 med 19"

01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva måtte du gi for spacere i 20mm? har lyst til å kjøpe noen 17" felger, men får dem bare i ET38, så spacere på 20mm hadde gjort susen. må vel ha noen lengre bolter også?

og ja, jeg har sett den bilen før. den er veldig fin, men mener likevel att 19" er for stort.

sorry OT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva måtte du gi for spacere i 20mm? har lyst til å kjøpe noen 17" felger, men får dem bare i ET38, så spacere på 20mm hadde gjort susen. må vel ha noen lengre bolter også?

og ja, jeg har sett den bilen før. den er veldig fin, men mener likevel att 19" er for stort.

sorry OT!

Hmmm, nå må jeg tenke... Mener jeg ga 89.50euro for dem(2 stk). H&R spacere med Tüv papirer og medfølgende bolter.

Grunnen til at jeg gikk for felger med såpass høyt innpress var ombyggingen til E36 M3 bremser foran. De bygger noe mer ut, så da ble det enklest sånn.

Om 19" er for stort eller ikke kan enklest beskrives som et spørsmål om hva bilen skal brukes til. kunne godt hatt 19" jeg om veiene her var helt fine, og bilen var et utstillingsobjekt. Men skal man bruke bilen, så er det for stort ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...