DotTk Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 Noen som er intrisert til å kjøpe en DVD fra treff på 45 min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Men en ting.. hvilken er kjell runes gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Men en ting.. hvilken er kjell runes gamle? 1.25min, 1.55min, 2.32min, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Men en ting.. hvilken er kjell runes gamle? Gullfarget E34 M5.. ombygget, så den mangler M5-stylingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 28, 2005 Forfatter Share Skrevet September 28, 2005 Men en ting.. hvilken er kjell runes gamle? Gullfarget E34 M5.. ombygget, så den mangler M5-stylingen. Gull?? er vel mere grå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Bra filmer Masse bra villmannskjøring jeg ser frem til å begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Da er filmen sendt inn til canal motor. (for ei stund sia) Å bli kanskje vist allerede idag/kvell på canal motor:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Hey jeg er jo med i den filmen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 noen som vet om den rød mustangen er den som ble vrak på gatebil i september?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Har dere samme "litt for høye" musikken gjennom hele fullversionen? Den røde 4 dørs saken, hva er det for slags bil, og motor ? Den spant som fy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Har dere samme "litt for høye" musikken gjennom hele fullversionen? Den røde 4 dørs saken, hva er det for slags bil, og motor ? Den spant som fy.. Musikken er litt lavere på selv heile filmen, men ikke mye. Den røde, du tenker sikkert på Mazda Rx2. Er vel over 500hk i den om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå