NSS Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Hei. Er det noen her som kan anbefale noe bra musikk med fart i, som jeg kan bruke på noen filmprosjekter jeg holder på med? Det er filming fra autoslalom/banetreff etc.... Konkrete tips mottas med TAKK En ting til: Hvilken låt er den desidert beste du noen gang har hørt? TopGear mente at Queen - Dont stop me now. Er den beste kjøresangen, og den er faktisk ganske fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Jose Amnesia feat Sorp- second day(ae martin roth remix) timbuktu -alla vill till himmlen(perpetual club) Yves de ruyther-on the move barthezz-on the move 2005 maurao picotto-the lizard frozen passion(madonna remix cool ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Yellow!.....ikkje at det er favoritten min, men er mykje brukt til denne type prosjekt. (fordel med instrumental) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 queen er feeet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Rage against the machine!! Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hater å bringe tilbake en gammel topic, men her har jeg satt sammen ei lita liste over det JEG liker å høre på! (De sangene med * bak er klare favoritter! Starstylers feat. Michy - Keep on moving (Radio edit) * Melodie Mc - Dum Da Dum * Dj Quicksilver - Clubfiles One (Equinoxe IV) * Potatoheadz - State Of An Emergency DHT - Listen To Your Heart (Radio Edit) Karol - Le bateau blanc milk inc - free your mind * Future Trance United - Living on my own Scooter - Shake your ass * Stat Quo - Like Dat Lil Jon and The Eastside Boyz - Bia Bia Melodie MC - Dum Da Dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 3, 2005 Share Skrevet Oktober 3, 2005 synes alle disse techno-låtene er litt oppbrukt til bilfilmer. "The Average White band" har masse bra, spesielt "Pick up the pieces" kan jeg se for meg passer bra til en film med banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Rage against the machine!! Kunne ikke vært mer enig! Må si meg enig med disse to.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå