Gå til innhold

Hvor mye er det mulig å få for bilen min?

painkiller24
 Share

Anbefalte innlegg

Skal prøve og bli kvitt bilen min. Det er en 94 316i. Motoren er gåen, antagelig vis varmskjært. må vel overhale toppen tror jeg!

Fikk tak i ny motor, men dette var en m43 motor og jeg har m40. Og det ledningsnettet og hjernen jeg må ha er jo umulig å få tak i brukt. koster nytt 15000!! :shock:

Tenkte å få tak i en anne motor 1,6 eller 1,8 men, har egentlig mer lyst til å bli kvitt den!

Den trenger oxo ny frontfanger, høyre fjørbein foran, og venstre bærebru bak! Dette var skjevt når jeg kjøpte bilen! :evil: Fant ikke det ut før 1 mnd siden! Ikke rart bilen har slitt dekk!

Bilen er tysk importert i 2000, den er også karosseri skjøtet. Senket 40/40. Dette er godkjent i vognkortet. Alt er gjort før jeg kjøpte den av forhandler i desember 2004. m40 motoren har gått 193000

Må bare prøve å få solgt den for så mye som mulig, og få kjøpt ny bil!! Haster litt fordi jeg er avhengig av bilen til jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm.. Har ikke peiling på hvor mye jeg kan få, men 15000 virket jo litt lite! Men det må jo gjøres litt med bilen også! vet ikke om jeg skal selge den med begge motorene enda da! Sitter m40 i, og evt følger en m43 med girkasse med!

Får ikke så mye mer tror jeg for et 316 skall som er skjøtet og motor som er vrak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du får så veldig mye mer nei, skjøtede biler er ikke akkurat ettertraktet da...og viss motoren ikke funker heller, så fins det ikke mye som drar opp prisen :P

Og når understellet i tillegg ikke er som det skal, så tror ikke jeg heller at det kan finnes noe som drar prisen opp på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...