///M Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Å hva kommer utsalgsprisen på denne på å bli da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 Å hva kommer utsalgsprisen på denne på å bli da?? 19,90,- + pant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Likte veldig godt de eksentriske felgene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Meget orginalt design.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 En sånn skal jeg ha hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 ja,blir bra når de kommer i produksjon men går sikkert noen år før jeg har råd til en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E46 M3 CSL Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Ja hadde ikke forundret meg. Design avd. hos BMW er jo helt på villspor for tiden. Håper virkelig den nye 3 serie coupe blir fin. 3 serie sedan kunne de jammen gjort finere. Men E46 coupe tror jeg ikke de slår uansett, det er kongebilen over alle. 1-serie, x3, 6-serie= PUKE! (og 3 serie, 5 serie litt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå