nergy Skrevet September 20, 2005 Share Skrevet September 20, 2005 har en 1989 mod corrado g60, men den fjusker litt når den er kald, bakker den ikke i det hele tatt... må ha litt gass på for at den ikke skal dø ut.... men når den er varm bakker den, men litt ugjevnt.. når jeg skal trø på litt ekstra vill ikke motoren gå som den skal, virker som den holder igjen/ bremser ned... hva kan være galt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 feil forum kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 klikk inn på bilforumet.net, mange der med samme bil som deg og dem vet sikkert hva som er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 hva kan være galt??? ehh, forbrukerinformasjon sier meg at du kanskje har valgt feil bil om du ønsker noe som er i nærheten av å fungere noenlunde tilfredstillende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Corrado er faktisk en dritkul bil, jeg holdt på å kjøpe en når jeg fikk lappen men fikk høre at bilene hadde mye problemer med rådelager eller no og at g-ladern kunne fort bli ødelagt og måtte overhales og dette kunne bli dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 corrado sånn ser den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 ja hehe jeg vet da hvordan en corrado ser ut syns nesten de ser ut som de er feil vei de bilene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 feil forum kanskje? He he... helt klart feil forum, men kan jo prøve å hjelpe karen for det.... Vi her inne er vel enige om at vi kan alt når det kommer til bil.... Jeg hadde vel begynt å sjekke alt av vakum slanger, eks fra luftfilter til innsugsmanifolden. Feil på luftmengde måler kan nok også forårske dårlig gange. Og sånn ellers var det bare visse årsmodeler av Corrado som hadde/har problemer med g-laderen... tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 eg synest det høres ut som tennings problem eller feil bensin luft forhold kanskje falsk luft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 har en 1989 mod corrado g60, men den fjusker littnår den er kald, bakker den ikke i det hele tatt... må ha litt gass på for at den ikke skal dø ut.... men når den er varm bakker den, men litt ugjevnt.. når jeg skal trø på litt ekstra vill ikke motoren gå som den skal, virker som den holder igjen/ bremser ned... hva kan være galt??? Merkelig. Skjer dette bare når du rygger? Bakke er som kjent et maritimt uttrykk for rygge.. Spøk til revolver: Har disse bilene LMM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg synes Corrado er en kul bil... Og dessuten, man kan også si hebbe istedenfor rygge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Corrado er en problembil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Eneste problemet med corrado er vel at G-laderen sjeldent holder mer enn ca 100.000km før den enten må byttes eller totaloverhales.. En utgift på alt fra 8000-15000. Hvis en bil er fulgt opp med servicer/overhalinger skal den jo fungere utmerket den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 har en 1989 mod corrado g60, men den fjusker littnår den er kald, bakker den ikke i det hele tatt... må ha litt gass på for at den ikke skal dø ut.... men når den er varm bakker den, men litt ugjevnt.. når jeg skal trø på litt ekstra vill ikke motoren gå som den skal, virker som den holder igjen/ bremser ned... hva kan være galt??? Merkelig. Skjer dette bare når du rygger? Bakke er som kjent et maritimt uttrykk for rygge.. bakke er også et ord for tomgang på noen dialekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå