Gå til innhold

vw corrado feil


nergy
 Share

Anbefalte innlegg

har en 1989 mod corrado g60, men den fjusker litt

når den er kald, bakker den ikke i det hele tatt... må ha litt gass på for at den ikke skal dø ut.... men når den er varm bakker den, men litt ugjevnt..

når jeg skal trø på litt ekstra vill ikke motoren gå som den skal, virker som den holder igjen/ bremser ned...

hva kan være galt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil forum kanskje?

He he... helt klart feil forum, men kan jo prøve å hjelpe karen for det....

Vi her inne er vel enige om at vi kan alt når det kommer til bil.... 8)

Jeg hadde vel begynt å sjekke alt av vakum slanger, eks fra luftfilter til innsugsmanifolden. Feil på luftmengde måler kan nok også forårske dårlig gange.

Og sånn ellers var det bare visse årsmodeler av Corrado som hadde/har problemer med g-laderen... tror jeg da... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 1989 mod corrado g60, men den fjusker litt

når den er kald, bakker den ikke i det hele tatt... må ha litt gass på for at den ikke skal dø ut.... men når den er varm bakker den, men litt ugjevnt..

når jeg skal trø på litt ekstra vill ikke motoren gå som den skal, virker som den holder igjen/ bremser ned...

hva kan være galt???

Merkelig. Skjer dette bare når du rygger? Bakke er som kjent et maritimt uttrykk for rygge..

Spøk til revolver: Har disse bilene LMM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 1989 mod corrado g60, men den fjusker litt

når den er kald, bakker den ikke i det hele tatt... må ha litt gass på for at den ikke skal dø ut.... men når den er varm bakker den, men litt ugjevnt..

når jeg skal trø på litt ekstra vill ikke motoren gå som den skal, virker som den holder igjen/ bremser ned...

hva kan være galt???

Merkelig. Skjer dette bare når du rygger? Bakke er som kjent et maritimt uttrykk for rygge.. bakke er også et ord for tomgang på noen dialekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...