sh0rty^ Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 snart 21 år, Automasjons Lærling på Hydro Porsgrunn, går forhåpentligvis ut som fagmann i februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 19 år å går vk1 transportfag på stjørdal. 92 520i 24v til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jobber på Biltema i Ålesund. Skal utdanne meg i millitæret, er mange muligheter så jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jobber på Biltema i Ålesund. Skal utdanne meg i millitæret, er mange muligheter så jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal enda. bankraner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 er 20 år, går på UIT (Tromsø) studere pedagogikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 27 år og lokomotivfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Hmm, jah...det var det! Er jo arbeidsledig, men søker som fa** Skal faktisk på jobbintervju imorgen.. Ellers studerer jeg til å bli motekonsulent. Fritida blir brukt opp med venner/mannen, på treningsstudio, med et visst pcspill og festing!! Blir også endel skravling på div. kaffibarer, og mye shopping Unger er det lite med, men blir snart samboer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 32 år, jobber i Telenor som produktsjef (Fornebu). Sørger for at dere med Telenor abonnement kan kan bruke GPRS/MMS når dere er ute og reiser i utlandet. Har pappaperm nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 ÅÅ...er så lei... Har fritak i allmennfagene men må være på skola for å ikke miste stipend...så idag har det vært 6 tima jeg kun har sitti på datan..!!! Så kjedeligt!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Går 3. året på allmennfag. Jobber som maskinentreprenør hos min far Hva jeg skal studere er uvisst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Jeg er 18 straks 19, jobber som elektrikker... målet er brannmann, men veit ikke helt. Bor i Oslo sådann og har bilen på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 18år og går Vk1 Brønnteknikk, og skal i nordsjøen til neste år.. Er jo ikke bombesikkert du kommer i nordsjøen dah...kommer helt ann på hva retning du velger det da. Velger du boring, sementering, wireline og komplettering kommer du raskt offshore, velger du coiled tubing(som bare slumberger ansetter folk innen for tiden) eller havbunnsinstallasjoner så skal du se langt etter våt grunn.. PLuss det kan jo være at du kommer til barentshavet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 21 år og driver restaurant/bar i Bergen. Fritid har jeg ikke. Har heldigvis pc her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 18år, jobber ombord på "MV Ramform Explorer" som elektrikker... ett svært forskningsskip som suser over hele verden. Akkurat nå i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 19 år.. jobber som elektriker og har tenkt til det videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå