jcvold Skrevet September 22, 2005 Forfatter Skrevet September 22, 2005 Ja, faktisk du kan kjøpe min http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _photo.php
jcvold Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2005 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= se på denne annonsen og så den andre og se om dere kjenner igjen stedet der bilde ble tatt
ArildJr Skrevet Oktober 5, 2005 Skrevet Oktober 5, 2005 hadde prikk lik jeg... samme styling og dekaler og alt... var styla opp i tyskland på rieger min..solgt til en fyr i kristiansand i vår for 80000.- Lå lenge før den ble solgt men...
skywalk3r Skrevet Oktober 6, 2005 Skrevet Oktober 6, 2005 trur ikke du får igjen den prisen nei...jeg hadd en 1997 318i med orginalt m-tech Styling og sportsunderstell...hadde nesten problem med å få igjen 100k ..men bila til fettern din var jo nice da..det må jeg si..
Gulenpower Skrevet Oktober 6, 2005 Skrevet Oktober 6, 2005 huff. skikkelig møkkabil rett og slett. boss i bøtta
jcvold Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2005 huff. skikkelig møkkabil rett og slett. boss i bøtta da samme gjeld ford! spesielt cosworth! bmw klara i det minste å bygge motorane sine sjøl
Gjest Skrevet Oktober 7, 2005 Skrevet Oktober 7, 2005 Cosworth har jo vært behjelpelige med bmw også da. De som utvikla toppen til E30 M3...
jcvold Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2005 hvor har du det ifra? hvilken kilde? jeg har en 280 sider tykk bok om 3 serien,og der er ikke cosworth nevnt med et ord.og det står ganske så detaljert om oppbygningen av M3 motoren.ganske interesant faktisk! om hvorfor de lagde 4`er istedenfor 6`er osv
Gjest Skrevet Oktober 8, 2005 Skrevet Oktober 8, 2005 Hvis ikke jeg husker helt feil så var det i kjøpeguiden om M3 i et bilsport blad for et par år siden.
jcvold Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2005 jeg har lest hele kapittelet om e30 M3`s historie,og de laget alt selv! brukte deler fra 635,osv,og herjet på.eneste det står om cosworth er at sent i 1985,skulle de kjøre en M3 og en nyutviklet sierra cowworth rs ned til frankrike,for å teste de opp mot hverandre,og på veien breøt cossien sammen 3 ganger,og den ene gangen måtte den repareres av BMW mekanikere de ble testet,og hadde omtrent samme prestanda,selv om cossien hadde 4 hk mer .( de brukte en M3 uten kat , så den hadde 200 hk,istedenfor 195 hk
bmwdude Skrevet Oktober 19, 2005 Skrevet Oktober 19, 2005 Litt mye for denn stakars 318i... Er jo ran på lyse dagen spør du meg!!! Men en jævla fin bil
jcvold Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2005 Litt mye for denn stakars 318i... Er jo ran på lyse dagen spør du meg!!! Men en jævla fin bil trur han slit med å bli kvitt den.den står med bilde i bergens tidende nesten kver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå