jonr Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 var det noen forbedring på sonen i går natt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 vel, han som egentlig skulle være DJ var ikke på skjermen:P var plutselig en annen kar..men så prøvde han seg på samme stuntet, og virker som han ble nedsendt av meldinger for han ble plutselig så jævlig rar i trynet:P + at han plutselig begynte å sende ut en hel haug av premier..bra de begynner å gi igjen litt til alle som sender inn på det der..folk som sender inn massevis av mld i løpet av en uke burde vinne noe for de pengene..menmen,virker som han snakka sant han programsjefen hvertfall for han har tydligvis gjort noe med han ene DJ'n der så han ikke kom på skjermen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 ser christopher er tilbake på skjermen i dag hvertfall, får håpe han har skjerpa seg angående konkurangsene da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Det gjelder jo enda mer han der andre duden. Drittungen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 hvem tenker du på ? Petter ? syntes alle er ille jeg.. men suget på å få en billig laptop er jo der dum som jeg er.. *skjerpings* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 ja, hvem takker nei til en laptop liksom..kan jo være heldig å vinne en:P den som intet våger intet vinner er det vel en gluping som har sagt en gang for lenge lenge siden:P har ikke fått fulgt med på sonen siden torsdag så har ikke sett hvem som har vært der i det siste, rota meg borti noe drikking så har nå endelig kommet meg hjem igjen etter litt vill festing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå