mEhE Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 har fått tak i nytt karrosseri til bilen.men tenkte jeg skulle overhale motoren å samtidig..hva koster det for en lett overhaling? rådelager alle tetninger,pakninger,stempelringer osv? annet som kan\bør byttes i samme slengen? edit: oftopic: er det diff.sperre på 325 86modell e30? min slapp altid på begge hjulene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Off topic svar: Er ikke originalt med diff sperre på de, kun på M-tech modellene. Samme som sitter på M3 E30. Var nok en sånn som satt i din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 takker...fikk ivertfall svar på en ting... ingen som har overhaldt en motor før som vet hvor mye slik vil koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Skal du gjøre det selv eller skal du sette bort arbeidet til et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 gjøre det selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 Hvis det er pris på nødvendige deler til overhaling du tenker på, er det bare å ringe GS. Si at du skal overhale motoren din+type osv... så får du vel et prisoverslag på nødvendige deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 21, 2005 Forfatter Share Skrevet September 21, 2005 takker..skal ringe å hørre i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet September 21, 2005 Share Skrevet September 21, 2005 det kommer vell på ca 6ooo kr hvis du skal ha alle lagrer, simmertinger og tetninger nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 off!!! ikke mye billig.. hva er det viktigste jeg bør bytte? rådlager,veivlager,toppakning er jeg klar over.. dette er første motor jeg skal overhale(med hjelp av en annen som har peiling) så hva bør jeg være obs på osv? noen tips for en uerfaren.. gøy å lære å skru bil..har skrudd mye moped oppigjennom årene til jeg fikk bil.men blir jo ikkje det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 For det første,70% av motoren din er i toppen,og det er der ting blir slitt først. Å sjekke at styringer og ventiler og kammen og løftere er bra er 1 steg. Det er der det lønner seg å bruke kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 så rådelager,veiv lager er ikke det første som tar kvelden..motoren går fint og jevnt...men den tikker jo litt..mulig å finne verksted bok og service bok her på nettet? tenker da på stille ventilene f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå