Viko Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Eneste BMW som er org. levert med Turbo som eg vet er goe gamle 2002 og goe gamle 745... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Og en hel haug td, tds og d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Og en hel haug td, tds og d.. Tenkte da på Bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 Slettes fordi at?Vi kan ikke drive og slette alle tråder så fort folk har fått svar på det de funderer over.. ok,tenkte bare at det var unødvendig at 70 stykker skriver " nei,det er nok ikke turbo i compact`en" . you the man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 kom ikke 635 med noen få biler m turbo originat a? noen som vet? mener jeg har hørt om d jeg da men...kan hende jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Eneste BMW som er org. levert med Turbo som eg vet er goe gamle 2002 og goe gamle 745... Kva med Alpina modellane då? Har ikkje nokon av dei turbo orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Eneste BMW som er org. levert med Turbo som eg vet er goe gamle 2002 og goe gamle 745... Kva med Alpina modellane då? Har ikkje nokon av dei turbo orginalt? Joda, men tenkte på Org. BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 318ti= Touring Injection.. ? akkurat som vanlig "i" står for -Injection f.eks 318i, 316i osv.. eller er jeg på jordet nå? hvertfall slik jeg har innbilt meg at det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 318ti= Touring Injection.. ?akkurat som vanlig "i" står for -Injection f.eks 318i, 316i osv.. eller er jeg på jordet nå? hvertfall slik jeg har innbilt meg at det er ti = touring internationale Stod ihvertfall det på et 318Ti forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå