Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Limer dem på med sikaflex...det får du kjøpt på Biltema for en 50 lapp...

Heter forresten vindusrutetettning der.. ;)

(og sett dem i klem med noe mens det tørker over natta, helst litt lenger også, spretter lett av igjen viss det ikke får tørket skikkelig)

Skrevet
på e30 er det bare å skru de ned over lyktene

Kjenner endel som har prøvd å skru dem på også (vet ikke åssen det er med E30, men regner med det er en E36 det er snakk om her siden han har bilde av en ;))

Men plastikken har lett for å sprekke da....så jeg ville gått for lim! Sitter som et skudd ;)

Skrevet

jeg ville brukt tec7 istedet for sikaflex... brukte sikaflex første gang, og var fornøyd med det, men tec7 tørker myye fortere :) har brukt det på øyelokk, spoiler og skjørter... :)

Skrevet
jeg ville brukt tec7 istedet for sikaflex... brukte sikaflex første gang, og var fornøyd med det, men tec7 tørker myye fortere :) har brukt det på øyelokk, spoiler og skjørter... :)

Hvor får man tak i det?? biltema??

Skrevet

Jeg bestillte mine "øyelokk" hos GS bildeler. der fulgte det med lim til å feste dem med. fungere meget bra. Fulgte også med primer. Limet var en sort seig guffe, som minnet veldig og sikaflex.

• 3 years later...
Skrevet

bumper denne litt opp igjen jeg.

satte på mine øyelokk på i går og ble kjempe gla for at det ble tøft, men så fant jeg ut at di var desverre satt på feil vei :( må lykta ut for og få dem sikkelig på plass før mann limer?

Skrevet

for det første, velkommen til forumet, for det andre gratulerer :-P endelig en "fersking" som har brukt søkefunskjonen! :-D

hvis du har limt de feil vei, må du nok være ytterst forsiktig med å løsne de... barberblad og tolmodighet er nok den eneste løsninga her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...