kokfesk Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 Hvordan setter man på øyeskygger?? (lyktespoilere)
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 Limer dem på med sikaflex...det får du kjøpt på Biltema for en 50 lapp... Heter forresten vindusrutetettning der.. (og sett dem i klem med noe mens det tørker over natta, helst litt lenger også, spretter lett av igjen viss det ikke får tørket skikkelig)
mowz Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 på e30 er det bare å skru de ned over lyktene
Aguilera Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 på e30 er det bare å skru de ned over lyktene Kjenner endel som har prøvd å skru dem på også (vet ikke åssen det er med E30, men regner med det er en E36 det er snakk om her siden han har bilde av en ) Men plastikken har lett for å sprekke da....så jeg ville gått for lim! Sitter som et skudd
Riefarn Skrevet September 21, 2005 Skrevet September 21, 2005 jeg ville brukt tec7 istedet for sikaflex... brukte sikaflex første gang, og var fornøyd med det, men tec7 tørker myye fortere har brukt det på øyelokk, spoiler og skjørter...
kokfesk Skrevet September 21, 2005 Forfatter Skrevet September 21, 2005 jeg ville brukt tec7 istedet for sikaflex... brukte sikaflex første gang, og var fornøyd med det, men tec7 tørker myye fortere har brukt det på øyelokk, spoiler og skjørter... Hvor får man tak i det?? biltema??
ORF Skrevet September 22, 2005 Skrevet September 22, 2005 Jeg bestillte mine "øyelokk" hos GS bildeler. der fulgte det med lim til å feste dem med. fungere meget bra. Fulgte også med primer. Limet var en sort seig guffe, som minnet veldig og sikaflex.
Tommygun87 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 bumper denne litt opp igjen jeg. satte på mine øyelokk på i går og ble kjempe gla for at det ble tøft, men så fant jeg ut at di var desverre satt på feil vei må lykta ut for og få dem sikkelig på plass før mann limer?
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 for det første, velkommen til forumet, for det andre gratulerer endelig en "fersking" som har brukt søkefunskjonen! hvis du har limt de feil vei, må du nok være ytterst forsiktig med å løsne de... barberblad og tolmodighet er nok den eneste løsninga her...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 pris på lakering av øyelokk? alts fra 100 spenn for å gjøre det selv, elelr sikkert 500-1000 kroner hos en lakkerer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå