Sperre Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Sitat fra romsdalens budstikke "Dette er et klassisk eksempel på ungdommelig BMW-kjøring." Hva har det med saken å gjøre at denne sjåføren kjørte i en bmw ? Kunne godt vert mercedes eller andre bilmerker. Enda et bra sitat fra romsdalens budstikke "Det som rammet var en 169 hk BMW fra Sunnmøre" Hva har hestekreftene med dette å gjøre ?! Kunne like godt vert en golf 2 som hadde kommet opp i den farten. Synes denne journalisten burde vurdere nøye det han jobber med fordi det er pokker meg det mest usaklige jeg har sett Hva har BMW med at sjåføren kjørte fortere enn fratgrensen og krasjet i den "høyst respektive avdankede politimannen" som fortsatt lever i 50-årene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050921/LOKALNYTT/109210010Denne artikkelen er jaggu noe av det mest uhørte jeg har lest... Skal vi bombardere denne såkalte journalisten med en mail? Jeg blir skikkelig provosert av den slags idiotartikler..... "Journalisten" greier å nevne BMW 11(ELLEVE) ganger, men hvilken bil motparten kjører vet ingen. Fy faen sier jeg... Jeg har sendt mail Jeg sendte akkurat denne mailen til vekommende: "I denne artikkelen du har skrevet; http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article ... /109210010 , skriver du om en politimann som har et uoppgjort klageoppgjør med et forsikrings-selskap. Denne artikkelen finner jeg personlig meget provoserende. Jeg vil gjerne ha ett svar på hvorfor du har nevnt motpartens bilmerke hele 11(!!) ganger, mens saksøkers bilmerke ikke kommer frem i det hele tatt??? Jeg er etterhvert blitt vant til at BMW trekkes frem i media med en gang de er involvert i noe, men det jeg ikke skjønner er hvorfor dere ikke nevner andre merker som er innblandet i forsjellige ting? Jeg er selv BMW-frelst, men er jeg, og ALLE andre som kjører BMW, da banditter på veien for det? Jeg bare spør. Èn siste ting: Hva slags BMW er det du har fått for deg har 169 hk, det hadde vært litt intressant å vite. Hilsen Kai Vegard Flate 6391 Tresfjord Medl. nr. 2244 i BMW Car Club Norway" E-post adressen hans er forøvrig: per.kare.tveeikrem@r-b.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 si ifra med en gang du får svar! hvilken bmw han mener? e30 325? e36 323i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hvorfor i svarte oppgi hk antallet i artikkelen? Forbanna nedsnya 115hk-Opel-vectra-kjører av en journalist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Gleder meg til du får svar, for dette ble interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Sendte denne: "Leste denne (http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article ... /109210010) artikkelen nå nettopp, og må si at jeg stiller meg en tanke kritisk til dine journalistiske evner. Det dras for det første fram utallige ganger at den andre sjåføren kjørte BMW, men det nevnes ikke én eneste gang hva pensjonisten kjørte. Dette kan svært lett oppfattes som om at "de som kjører BMW, de kjører som svin - alltid". Når man er journalist, skal man blant annet være objektiv og ikke ta noens side. Du tar kanskje ikke noens side i artikkelen, men du gir inntrykk av at fordi sjåføren har BMW, kjører han som en idiot. For det andre er det skrevet et par konkrete i din artikkel som ikke henger på greip: Sitat fra artikkelen: "Det som rammet var en 169 hk BMW...." Hva har antallet hestekrefter i bilen med ulykken å gjøre?! Det her blir rett og slett for dumt. Hadde du f.eks nevnt hva slags BMW det var, hadde det vært en litt annen sak, da kunne leserne ha dannet seg et bilde av hva slags bil det var som var involvert (da burde det også nevnes hva pensjonisten kjørte), men å nevne hvor mange hk den har?? Hvem skulle det være interessant for? Kan ikke se hva det har med ulykken å gjøre i det hele tatt. Vet ikke om jeg skal le eller gråte... Et annet sitat: "– Dette er et klassisk eksempel på ungdommelig BMW-kjøring." Ungdommelig BMW-kjøring!? At sjåføren hadde BMW var ikke årsaken til at han kjørte fort! Han kunne like gjerne kjørt Opel, Toyota, VW - hva som helst, og fortsatt holdt høy hastighet. Merket på bilen har overhodet ikke noe med farten å gjøre. Hvis bilmerker i det hele tatt skulle nevnes i din artikkel, burde også merket på pensjonistens bil nevnes, det var tross alt han som var årsaken til ulykken, det var han som ikke overholdt vikeplikt. Hadde det f.eks. stått "Seat-sjåføren overholdt ikke vikeplikten, og kolliderte med en BMW", hadde det vært noe helt annet. Da hadde ikke uthengingen av BMW blitt like fremtredende, for da hadde begge bilmerker vært nevnt. Å skrive hvor mange hk bilen til den som IKKE var skyld i ulykken har, det blir helt latterlig. BMW-entusiaster opplever stadig vekk at det blir "stor sak" ut av det dersom en BMW er involvert i en ulykke, men den uthengingen av BMW som forekommer i din artikkel er ikke like vanlig. Ser overhodet ikke poenget i å henge ut BMW og BMW-sjåfører på den måten det ble gjort i din artikkel. Hilsen Therese Fjellstad" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 bra mailer begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 He he, et stk journalist som har BMW-issues her gitt...... Blir kult å høre hva han har og si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 skal bli spennende å høre hva dere får i svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 skal bli spennende å høre hva dere får i svar! Tipper dere ikke får svar. Denne Tveeikrem er en idiot. Hver gang han "tester" en bil i RB så er alt noe dritt så lenge det ikke er Toyota. Har lest flere av artiklene hans, og det er noe absurd sprøyt alt det som han lirer av seg! Denne artikelen føyer seg bare godt inn i rekka. Ikke mye tvil om hvem han mener har skylden i ulykken! IDIOT sier jeg bare igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 skal bli spennende å høre hva dere får i svar! Tipper dere ikke får svar. Denne Tveeikrem er en idiot. Hver gang han "tester" en bil i RB så er alt noe dritt så lenge det ikke er Toyota. Har lest flere av artiklene hans, og det er noe absurd sprøyt alt det som han lirer av seg! Denne artikelen føyer seg bare godt inn i rekka. Ikke mye tvil om hvem han mener har skylden i ulykken! IDIOT sier jeg bare igjen. Jeg er klar over at denne fyren er en forbanna idiot, men meg blir han ikke kvitt så lett. Dette skal jeg ha svar på om jeg skal gå helt til redaktøren! PS: Jeg har enda ikke motatt noe svar, men kommer som sagt til å gå til redaktøren hans hvis han ikke svarer meg. Dette gir jeg meg ikke på. Nå skal han til pers en gang for alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Er faen så sant alt det dere sier her azz... må jo si at det går enda lenger enn detta jeg da,har opplevd å bli stoppa UENDLIGE ganger av snuten bare for det jeg kjører bmw."hva er grunnen til at du stoppet meg? " "bare en rutine kontrol" bilen min ser verken ut som et vrak eller er det no openbare feil med den..... arggggggg hva er det med dem a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Politiet stoppet meg fem ganger med den gamle bmw'en. En av gangene var da jeg skulle til oslo, kjørte jeg feil vei (siden jeg ikke er så kjent i oslo) og havnet på havneområdet der, bjørvika eller noe ?. Klokken var vel ni da jeg satt i telefonen med den personen jeg skulle besøke. Plutselig stod de der og lurte på hva faen jeg dreiv med. Til slutt bare kjørte jeg da de anklagde meg for å være en narkolanger !? Sa akkurat hva jeg følte til de å de innrømmet at de overreagerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Vikeplikt er vikeplikt spør du meg ...ikkje lett å overholde vikeplikten når det kjem eit prosjektil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Tror heller dere ikke får svar. Journalisten er uten tvil en dust, men provoserer meg mer han gamle gubben som kjører rundt i sin egen lille verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå