jcvold Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 send kopi av e-mailene dine til redaktøren,eller kansje en journalist i en annen avis,så kansje det blir litt mer oppstyr rundt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 send kopi av e-mailene dine til redaktøren,eller kansje en journalist i en annen avis,så kansje det blir litt mer oppstyr rundt det! Ja, èn ting er iallefall sikkert: Dette er IKKE det siste han hører fra meg. Kommer tiø å sende kopi av min mail, samt Senorita sin mail til redaktøren i morgen, samt gi ham en link til denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Viss gamlingen ikkje såg Bmwen, men den kom i 150km/t over ein bakketopp, då er det Bmw føraren sin feil. Viss gamlingen såg Bmwen, så har det ingenting å sei kor stor fart Bmwen hadde. Då skal gamlingen sjølv vurdere om han skal utnytte den luka som er mellom han og bmwen, eller om han skal vente til den har passert. At Bmwen har stor fart må jo han ta med i betraktningen. At folk køyre fort er jo deira valg. Ellers må eg sei det at sjølv om ein er 70år, så kan ein køyra bil. Ihvertfall dei fleste. Men dei fleste har vel ein tendens til å køyra litt for sakte når dei skal inn på vegen osv. Han journalisten kan ikkje kallast ein journalist. Når eg las artikkelen, så lurte eg på om han var i slekt med gamlingen. Han la jo ut om at det var BMWEN sin feil og at BMWEN burde klandrast og at BMWEN kjørte for fort, og ikkje nok med det, men BMWEN hadde jo 169hk. Er jo slikt som gjere at folk blir forhåndsdømt. Men eg er klar øve at det er slikt ein får høyre når ein køyre Bmw, men det får no være grenser! Som han sa han som tok lappen i Thailand når han fekk spørsmål om ein vikepliktshypotese: Det er den med den store flotte bilen som vil bremse og sleppe den andre forbi, for han er mest redd for bilen sin. Veldig smart og positivt svart sa sensor. Trafikkreglane i Etiopia er derimot litt annerledes: Den med størst bil har forkjørsrett. LOGISK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 Jeg har nå sendt mail til redaktøren i RB, som lyder som følger: "Til Redaktøren. I RB 21.09.2005 så var denne artikkelen på trykk (se link nedenfor), hvor jeg stiller meg sterkt tvilende til om vedkommende journalist har gjort noen forundersøkelser i det hele tatt. Her forhåndsdømmes "BMW-sjåføren", og journalisten henger ut BMW-eiere. Trodde vel igrunnen at dere journalister hadde en plikt til å være objektive? Jeg sendte derfor en mail til vedkommende journalist, Per Kåre Tveeikrem, men har enda ikke fått noe svar på det jeg spurte om. Det er flere som har sendt ham mail der vi stiller spørsmålstegn ved denne artikkelen. Jeg, og også de andre som har sendt ham skriftlige henvendelser, har som sagt enda ikke fått svar fra PKT. Dette er for dårlig. Skriver han en artikkel som provoserer så til de grader som han gjør her, så bør han kunne svare på spørsmålene som blir stilt ham! Hilsen Kai V. Flate Medl.nr 2244 I BMWCCN" Jeg la også ved kopi av mailen til Señorita86 og min egen mail, som ble sendt til journalisten. Så får vi se om vi får svar nå da..... Jeg personlig, tviler på d, men man kan jo håpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 En annen ting,hvem bmw har 169hk? Noe diesel greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg skrev: http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article ... /109210010 Hei Tror ikke jeg fikk helt med meg hva slags bilmerke den daværende 23 år gamle sjåføren hadde. Fint om du kunne gitt meg svar på dette? Med vennlig hilsen Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Tror ikke jeg fikk helt med meg hva slags bilmerke den daværende 23 år gamle sjåføren hadde. Snedig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg skrev:http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article ... /109210010 Hei Tror ikke jeg fikk helt med meg hva slags bilmerke den daværende 23 år gamle sjåføren hadde. Fint om du kunne gitt meg svar på dette? Med vennlig hilsen Eivind Haha, genialt Det var dagens BimmerKing, du må si ifra hvis du får svar da! Skulle likt å vite hva de har å si. Lite sannsynlig at de svarer, men får krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Steike asså.. Er det rart det er krig i verden?? de tar jo alle over samme kam. Det er akkurat det samme som de gamlingene som synes dagens ungdommer er de største drittungene som finnes, fordi de rett og slett ikke¨får seg jobb.( det var et eksempel). Greit nokk at de har kriget for landet osvosv, takker og for det, men faen! Det skal jo gå ann å leve her i landet for oss andre også? Er vel ikke vår sin feil at politikerene ikke prioriterer riktig? Mange av disse eldre (tar ikke alle over samme kam, men det er meget mange av dem, selv om noen som er kjempe hyggelige) som det heter på fint, gjør jo faen meg ikke noe annet en å syte og klage over alt som er galt her i verden, De kan jo gå ut og klippe plena eller måke litt snø vist de har så forbanna lite og gjøre på, i stede for å lage trøbbel over noe de selv har skylden for... Og det er vel ikke våres feil at det er mange som kjører som noen idioter med bmw? Jeg synes personlig det er en meget bra bil med meget brae kjøreegenskaper, men det betyr ikke at jeg utnytter det? De kan først begynne og oppføre seg som folk, før de begynner og klage over alle andre.. Men det er sikkert ikke bra nokk at jeg og stefaren min hjalp en gammel dame når hun falt i trappen på ferga? hadde jeg vært en sånn jævel som de mener så hadde jeg stått der og flirt.. Menmen, all i alt er det veldig mange eldre som er snille og hyggelige også.. håper han derre journalisten får sparken!! Rasisme kan det også kalles!! mvh. meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Hei Leste nettop en artikkel der du har skrevet:http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050921/LOKALNYTT/109210010 1: "Det som rammet var en 169 hk BMW" 2: "Dette er et klassisk eksempel på ungdommelig BMW-kjøring" 3: "anmeldte BMW-sjåføren" 4: "bøtelegge BMW-sjåføren" 5: "BMW-sjåføren benektet 6: "BMW-en kjørte uforsvarlig fort" 7: "voldsomme hastigheten BMW-en" Hver gang det er en bmw innblandet i en trafikkulykke må det fremheves så sterkt i media, men det utsagnet ditt på "Dette er et klassisk eksempel på ungdommelig BMW-kjøring" tok virkelig kaka. Er det en synd å kjøre bmw? Hadde det vært en toyota som hadde vært innblandet hadde det ikkje blitt nevnt. Dette er unødvendig... Mvh Kenneth Nilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Steike asså.. Er det rart det er krig i verden?? de tar jo alle over samme kam. Det er akkurat det samme som de gamlingene som synes dagens ungdommer er de største drittungene som finnes, fordi de rett og slett ikke¨får seg jobb.( det var et eksempel). Greit nokk at de har kriget for landet osvosv, takker og for det, men faen! Det skal jo gå ann å leve her i landet for oss andre også? Er vel ikke vår sin feil at politikerene ikke prioriterer riktig? Mange av disse eldre (tar ikke alle over samme kam, men det er meget mange av dem, selv om noen som er kjempe hyggelige) som det heter på fint, gjør jo faen meg ikke noe annet en å syte og klage over alt som er galt her i verden, De kan jo gå ut og klippe plena eller måke litt snø vist de har så forbanna lite og gjøre på, i stede for å lage trøbbel over noe de selv har skylden for... mvh. meg!! Ang de eldre som liksom kjempet for landet her.. Vet ikke om dere hørte på P4 i dag(26.09.05, fikk ikke med meg alt selv), men der sa de at de fleste "eldre" faktisk godtok at tyskerne herjet med oss.. De var kun ett fåtall som kjempet imot. De lot jo våpenindustrien gå som vanlig tilogmed.. Og de kjempet liksom for landet?? Hmm, nei. De var vel ikke så mye bedre de når det kommer stykke. Men de bygget jo Norge da, og vi ødelegger det?? Virker da ikke slik, Norge går jo så bra som aldri før.. Dette hadde vel egentlig ikke så mye med denne saken å gjøre, men måtte bare nevne det ettersom de eldre ble nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Tenkte eg skule komme med en til. Sitat fra "Si din mening" i Rogalands avis. Quote: "Pussig nok er det nettopp folk som kjører BMW som er de verste bøllene og fartssvin mot syklister og mopedister. Det er en viss type mennesker som kjører dette bilmerek" Ja vell ...........vi er tydelig viss Spesielle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Ingen som har fått svar frå glupingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Send inn et leserinnlegg i avisen, der har de "plikt" til å svare på alle saklige henvendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Ingen respons? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå