Señorita86 Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Nope, ingen respons Forbanna idiot-journalist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Jeg har heller ikke fått noe svar fra "ansvarlig" Redaktør. en jeg gir meg ikke. I morgen sender jeg en ny mail til både redaktør, journalist og tilogmed et aldri så lite leserinnlegg tenker jeg. Dette glemmer jeg ikke som sagt, og vil følge det opp til det dukker opp svar på det.... Hehe Jeg har sendt mail til VG's redaktør, som lyder som følger: "Jeg er ganske enkelt ute etter å vite om en ansvarlig redaktør er PLIKTIG til å svare på henvendelser han/hun får? Jeg har ingenting å utsette på deg, men siden du er redaktør i Norges største avis, så tenkte jeg kansje du kunne svare meg på det? Har nemlig skrevet mail til en journalist, samt hans redaktør, der jeg stilte spørsmålstegn til noen av journalistens utsagn. Dette var en saklig henvendelse til en lokalavis i Møre og Romsdal. Hadde satt stor pris på ett svar fra deg.... Mvh Kai V" Så får vi se hva han svarer, og ta det derfra..... Det blir jo for dumt at ikke en redaktør svarer på henvendelser som omhandler avisens omdømme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Jeg fikk svar fra VG's ansvarlige redaktør temmelig fort gitt . Her er svaret: Selvfølgelig ikke PLIKTIG. Du trenger ikke å svare noen om du ikke har lyst, slik er det for redaktører også. En helt annen sak er at det vel er fornuftig å besvare saklige og relevante henvendelser. Selv prioriterer jeg det høyt. Kanskje for høyt:-))Med hilsen Torry Pedersen administrerende direktør/ansvarlig redaktør VG Multimedia AS Hvorpå jeg sendte et svar til ham med link til artikkelen, med spørsmål om hva han syntes om den. Venter i spenning på svar. Litt morsomt å kvervulere iblandt også da... Tenkte jeg skulle sende svaret jeg fikk til RB's redaktør imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Hvorpå jeg sendte et svar til ham med link til artikkelen, med spørsmål om hva han syntes om den. Venter i spenning på svar. Fikk du svar fra VG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Hvorpå jeg sendte et svar til ham med link til artikkelen, med spørsmål om hva han syntes om den. Venter i spenning på svar. Fikk du svar fra VG? Nei jeg gjorde ikke det gitt.... Men jeg gir meg ikke, vær trygg. Han skal få svare meg uansett, om jeg så skal skrive leserinnlegg i avisen. Da må jeg nok ha litt hjelp i så tilfelle, for jeg er ikke spesiellt flink å formulere meg i lange leserinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 he he. dette var verd lesingen. jeg har ikke vært her på en stund men vil også si noe ang rb og BMW. synd jeg ikke har samlet på alle innleggene der d har stått BMW med uthevet og fet skrift. men kan man ikke oppsøke de på kontoret og prøve og få ett sakelig svar der da?? de greier tydligvis ikke og svare for seg på mail. og dette burde forøvrig være siste gangen de tråkket "uforsvarlige" bmw eiere på tærne spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 Hei. jeg har nå sittet og lest http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article ... /109210010 og finner det du skriver veldig provoserende og synest att du som journalist burde holde deg for god til og ta noen form for side grunnet ett bilmerke. Du viser tydlig att du holder med en gammel mann som bryter vikeplikten for og håne en BMW eier som faktisk ikke ble dømt for og ha gjordt noe feil før i 3 runde hos politiet. greier ikke politiet og gi han noen dom synes jeg det er utrolig rart att du i din stilling kan komme frem til en slik beslutning. Men som du skriver han kjører jo BMW og da sier det seg jo selv att en mann i hans alder kjører uansvarlig. Dette er pisspreik og du burde skrive en unnskyldning for din uthenging av BMW eiere for dette har du ingen rett til og bedrive, ikke alle som kjører BMW er svinkjørere og i dette tilfellet kunne det like godt vært en annen bil. og en siste ting.... d er mennesker som styrer bilen og ikke bilen som styrer menneskene så vist du vil henge ut personer gjør det men drit da i og nevne bilmerket for det har ikke noe med saken og gjøre. Hilsen Kjell Rune Røstberg BMW Eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet September 30, 2005 Forfatter Share Skrevet September 30, 2005 Hehe... Den var bra Kjell Rune... Kansje vi skal ta oss en tur til disse imbesilene å høre om de vil prate med oss?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå