R Andersen Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 ja, i dag starter hockeysesongen, noe jeg har gledet meg til lenge! tenkte jeg skulle høre om det er flere enn meg som er int i hockey her inne? hvilket lag heier du på og hvem tror du vinner/kommer sist? jeg heier på comet og håper de kommer til sluttspill i år! ellers tror jeg (som alle andre) at storhamar vinner og M/S kommer sist. det blir en tur til asker-hallen i dag for å se comet slå frisk/asker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Ikke faen! Frisk Asker kommer til å KNUSE comet!!! Det blir som å tråkke på et egg! Comet har ikke en sjanse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 så så lille pusegutt! tiden vil vise.. skal du på kampen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Jeg er STORHAMAR-gutt, så jeg håper selvfølgelig at dem vinner. Men hvem som vinner tør jeg faktisk ikke uttale meg så mye om. Mye skjer, mange kan overraske. Både i positiv og negativ forstand. Blir det jevnt er det spennende! Selv om det kan være fare for kjeldelige tap.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 .....hmmmm ikkje mange hockeylag her i distriktet! Har faktisk ikkje vore på ein kamp i heile mit 35 årige liv...har eg gått glipp av noko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Det er kun ett lag en by. Ære være Enga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 Ikke faen! Frisk Asker kommer til å KNUSE comet!!! Det blir som å tråkke på et egg! Comet har ikke en sjanse! ooooops!! knuste fisk klasker med 5-1 og det med en hel rekke som var hjemme.. fisk klasker blir nok et bunnlag i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Tragisk det der ass . Går fra å være et av de beste lagene til et bunnlag på 3år ellerno hehe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 .....hmmmm ikkje mange hockeylag her i distriktet! Har faktisk ikkje vore på ein kamp i heile mit 35 årige liv...har eg gått glipp av noko? da har du gått glipp av noe ja! hockey er kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 Det er kun ett lag en by. vi får se til søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Det er kun ett lag en by.Ære være Enga! Hmm.... det gjelder i såfall bare i hockey..... for fotball, det kan dem ikke! FORCA FUGLA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Hvem leder tippeligaen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Hvem leder tippeligaen da? Er vel Vålenga INNTIL VIDERE Men har har du oppskriften på hvem som vinner http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/lillestrom/article461905.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå