Gå til innhold

SYKE FOLK!!!!!!

Viko
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel en liten gruppe av dette miljøet som følger lovene etter punkt å prikke. Er jo selfølgelig helt sykt at de gjør dette i år 2005 synes nå jeg. Som en vis mann sa, religion er grunnsteinen i ALL ondskap !

Det kan ikke ha vært en vis mann som sa dette :wink: Det var et lite gjennomtenkt utsagn... Det er menneskene som er problemet, spesielt maktsyke mennesker..Det vil det finnes uansett om det er religion eller ei :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en liten gruppe av dette miljøet som følger lovene etter punkt å prikke. Er jo selfølgelig helt sykt at de gjør dette i år 2005 synes nå jeg. Som en vis mann sa, religion er grunnsteinen i ALL ondskap !

Det kan ikke ha vært en vis mann som sa dette :wink: Det var et lite gjennomtenkt utsagn... Det er menneskene som er problemet, spesielt maktsyke mennesker..Det vil det finnes uansett om det er religion eller ei :roll:

Det som er problemet med religion er at det er hundrevis av måter å tolke den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan folk her sitte å si at dette er vanlig? Det er overhodet ikke vanlig. Har vært i pakistan, kjenner MANGE pakistanske familier, har en pakistansk onkel. Ingen av disse utfører sånne handlinger.

Religion må nok ta litt av skylda for alt helvete på denne jord. Må huske på det at religion så godt som hjernevasker enkelte mennesker, og mange er veldig ekstremistiske i praktiseringen av sin religion. Men, det man kan ikke skylde på religion egentlig. Menneskene selv styrer hva de velger og gjør.

Menneskeheten kommer til å bli menneskehetens undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det var en vis mann som sa det :wink: Eller, mer korrekt sa han "religion is the root of all evil" :P . Husker ikke navnet på ham, men så det på doku-film i historietimen ifjor. Syns han har rett jeg, er altfor mange gærninger der ute som begrunner ugjerningene sine i religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...