TheEdge Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Har en 95 320 coupe, har problemer med klimaanlegget mitt, får ikke varme ut, får bare litt varme opp til frontvinduet når eg stiller det inn på full varme. blir kaldt når jeg skal ha luften mot meg eller ned mot beina.. ka gjør eg ? kommer til å fryse ihjel i vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Blir motor skikkelig varm? ER spjeldet foran deg til høyre stilt inn på varmluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Har en 95 320 coupe, har problemer med klimaanlegget mitt,får ikke varme ut, får bare litt varme opp til frontvinduet når eg stiller det inn på full varme. blir kaldt når jeg skal ha luften mot meg eller ned mot beina.. ka gjør eg ? kommer til å fryse ihjel i vinter.. kansje du treng ny klimapumpa... om du treng har eg ei:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Klima anlegget har ikke noe med varmen i bilen å gjøre.Er kun for å rense luften og kjøle om sommeren,du har nok luft i kjølesystemet.Du mente sikkert varmeapparatet i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Tror det ikke er verre enn å bytte pollenfilteret. Min blåste utrolig dårlig,og sleit med å ha varmen i bilen vinterstid. Bytta filteret og det ble ikke til å kjenne igjen!!! Nå blåser vifta bedre på hakk en enn den gjorde på full guffe før og varmer kjempe bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 sjekk termostat, og hvor mye vann du har på ekspangsjon tanken! klima anlegget her ikke noe med varmen i bilen din.. sitter også ei kran som styrer varme apparatet ett eller annet sted. kan være noe tull med den kranen også! blåser det varmt mår du jager bilen eller kjører mot-bakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 litt rart egentlig, når bilen står og går på tomgang og motoren er varm blåser den kald luft, men når jeg begynner å kjøre igjen blir luften varm, ( bare opp mot frontvinduet ) når jeg stiller lufta mot meg eller ned mot beina blåser den kaldt, uansett om jeg stiller gradene på full guffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 da bør du sjekke at det er nok kjølevann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Sett bilen i en bakke, sett på full guffe og varme inne i bilen skru av korka på ekspansjonstanken, løsne på skruen ved påfyllingshullet, så lar du det surre helt til det ikke er mere luft i systemet, fyll på kjølevæske osv i mens eller etterpå.. Håvard: Mye arbeid å bytte pollenfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Nei.. egentlig ikke.. fort gjort. Sjekk www.autopower.se gå til "Gör-det-själv " og velg "Mekartips" da finner du link som heter: "Byte microfilter E36" der står det forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet September 23, 2005 Forfatter Share Skrevet September 23, 2005 det er liite kjøleveske igjen, hehe.. hvilken skal jeg kjøpe? og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 det er liite kjøleveske igjen, hehe.. hvilken skal jeg kjøpe? og hvor? Kjøp fra bensinstasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 ok, no har eg fyllt på kjølevæske og skiftet til nytt pollenfilter, men til ingen nytte, hva kan det være da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 hmmm.. ingen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEMWE Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 på e36 ryker styreenheten (der hvor display er) kan være noe der som fysker. I tillegg er det trøbbel med slutttrinn som regulerer vifte og varm helt normale ting som må byttes etter 5-7 år sier de som bytter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå