Gå til innhold

er rieger gts styling dyrt?


mEhE
 Share

Anbefalte innlegg

hadde rieger gts(tror eg da) styling på bilen,hadde et helvete med å få av sidekjørtene i dag.var sparkla over skruene så måtte til med vinkelsliper osv..forhåpentligvis kan jeg bruke de på ny...men frontfanger min er knust på den ene siden..koster en slik ny? no billig plass å bestilleny? hvordan er gts kjørtene egentlig..virka som de følgte buen et stykke..men jeg kappa av så kjørtet er rett hele veien.. blir vel et helvtete å få til fint_?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er alle sånne bilder av styling i nettbutikkene så forbanna små ? og når man skal se et sideskjørt kan du banne på at bilde er tatt forfra eller bak, værtfall ikke av skjørtene :(

Ja, det kan man jo lure på..vet ikke hvor Svein Erik har tatt bildene fra, men jeg kan jo tipse han om det, slik at han har bedre bilder på de nye sidene som skal være på gang snart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er alle sånne bilder av styling i nettbutikkene så forbanna små ? og når man skal se et sideskjørt kan du banne på at bilde er tatt forfra eller bak, værtfall ikke av skjørtene :(

Ja, det kan man jo lure på..vet ikke hvor Svein Erik har tatt bildene fra, men jeg kan jo tipse han om det, slik at han har bedre bilder på de nye sidene som skal være på gang snart.. :)

hehe, var ikke spessielt kritikk av den siden, var mer generelt, men du burde tipse han om å prøve å få bedre bilder om det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...