Maxxsonics Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Rally hedmarken til helgen..! noen som skal i veien? jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Bor i hamar og har interessen, men likevel har jeg aldri klart å komme meg dit. Klønete. Men jeg prøver igjen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 kunne tenkt meg, men vert litt langt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg skal nok følge med på rallyradioen. Har flere kjenninger som kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 hvem, hva, hvor når?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 hvem, hva, hvor når?? http://www.rally-hedemarken.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 var faktisk ganske kult på rally i helga! såg allefall 2stk m3! veldig morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 Til helga er det jo RC/BC og det kjører søskenbarnet mitt.. (RCN) Må jo dit da. Er på lørdag på Flisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 26, 2005 Forfatter Share Skrevet September 26, 2005 Til helga er det jo RC/BC og det kjører søskenbarnet mitt.. (RCN) Må jo dit da. Er på lørdag på Flisa. har du noe program el lignene el? kanskje flisa tur på meg til helga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Til helga er det jo RC/BC og det kjører søskenbarnet mitt.. (RCN) Må jo dit da. Er på lørdag på Flisa. har du noe program el lignene el? kanskje flisa tur på meg til helga da Glemte visst av å svare i går, men det ligger litt info her: http://www.kna.no/solor/ Åpne den tilleggsregler, der står det endel. (Det begynner forresten kl 10 og så bare baller det på seg utover dagen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Neste helg (8.Oktober) er det Rudskogsprinten. Noen som skal dit? Jeg vurderer å dra for å se på, men har ikke helt bestemt meg. Og er det noen som vet om en webside som dekker løpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå