kokfesk Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hva slags blinklys mener dere passer best til orginal lyktene?? Blanke/hvite/sorte??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 kvite.....! det harmonerar mest med resten av lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hvite bryter jo fullstendig? Orginal-lyktene er jo sorte innvendig, så blanke med sort innmat passer best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hvite bryter jo fullstendig? Orginal-lyktene er jo sorte innvendig, så blanke med sort innmat passer best Enig tror det vil passe best.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Hvite bryter jo fullstendig? Orginal-lyktene er jo sorte innvendig, så blanke med sort innmat passer best Enig tror det vil passe best.. YES...når eg ser på bilen til hagenisse så byttar eg meining....tenkte litt E46 eg no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 tror dere om disse da? http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=1395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Jeg har hatt lignende, synes egentlig ikke det passer, men smak og behag. Gratulerer med vel overstått 1000-innlegg ovex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Tror faktisk disse hadde passet bedre da.. http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=427_303_374&products_id=1399 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 .. og siden jeg har de nå kan man jo gjette hva jeg synes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 22, 2005 Forfatter Share Skrevet September 22, 2005 her er det en med hvite Ser ikke ut som det bryter så mye, eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Dårlig bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Spør du meg, så kommer det an på hva slags baklykter en skal ha... Jeg har helt hvite lykter bak, så derfor har jeg osgå helt hvite blinkers fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 drister meg til å stemme på de litt sota jeg da. de bryter ikke med hovedlykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Er enig med raven her. Blinkersene er egentlig blikkfanget når de andre lyktene mørke. Men e jo smak og behag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 http://www.home.no/peugeot306/IMG_0030.jpg jeg har litt sota.. synes det er penere enn helt hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå