|bullseye| Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 noen som vet hvor j kan få tak i "shortshift" til Bmw 323i e 30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Jeg slenger meg på denne her. Trenger til min E36 320i.. Har spurt her før, men har da bare fått sånne utenlandske sider, og jeg liker ikke så godt å bestille fra utlandet og slikt. Så helst noen norske sider/forhandlere som selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 Einaste tipset eg kan gi deg er dette: http://www.astperformance.com/makeofcar/bmw/e30.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 22, 2005 Share Skrevet September 22, 2005 gs. sjå link til høgre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg anbefaler og GS.... fungerer utmerket på min bil og den er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Nei dra til din nærmeste BMW forhandler. Like rimelig som GS (dyrt). Er girspak til Z3M du skal ha (den GS kaller shortshift)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 www.schmiedmann.no Jeg bruker derfra! Lurer på om www.kimmit-sport.com også har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Nei dra til din nærmeste BMW forhandler. Like rimelig som GS (dyrt).Er girspak til Z3M du skal ha (den GS kaller shortshift)! dem i usa bruker fra Z3 1.9 literen. hva er forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 www.schmiedmann.noJeg bruker derfra! Lurer på om www.kimmit-sport.com også har! Takker Jeg bestillte shortshift og AC pedalsett derifra nå. Er det lang ventetid? En annen ting jeg lurer på, pedalene er vell meningen man skal skru fast, men det er vell ikke noen hull på pedalene fra før av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Du må nok av med gummien og borre litt. Ang. shortshift så på 318is er z3 1.9 spaken grei. Z3M gir vel betraktelig kortere vandring, men er noe mer stress i og med at den ikke er bøyd på samme måten orginalt. Jeg har z3 1.9 spaken på min og er godt fornøyd med den - men bytt alt av plastforinger under der samtidig - koster ikke stort ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Tar en 3-4 dager tror jeg. Pedalene må du nok borre inn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 eller man kan bestille fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 www.schmiedmann.noJeg bruker derfra! Lurer på om www.kimmit-sport.com også har! Kimmit-sport har.. noen som har erfaring med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet September 24, 2005 Forfatter Share Skrevet September 24, 2005 er det no forskjel i fra "shortshift" i fra E36 til E30?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Oktober 1, 2005 Share Skrevet Oktober 1, 2005 Nåken så har shortshift på sin E30, og kan fortella meg om de blir nåke bedre? blir vandringo mellom giro bedre, og mindre slark sideslengs? Vil de hjelpa på ein gammale e30 kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå