///M Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Noen som har sett denne filmen, dritkul animasjonsfilm må jeg si, absolutt verdt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 så du den på norsk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 jeg har sett den på engelsk og norsk og synes som med Istd at den var best på Norsk.. Lo så jeg grein Shrek derimot er det Kun engelsk som funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 må vel se denna er shrek bra eller? har 1 å 2 på dvd men hakke sett de ennå.. burde jeg sette meg ned å se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Synes filmen var helt grei... Ikke fult på høyde med istid/shrek, men ok. Pingvinene redder hele filmen, de er bare dødskule.... Terningkast 4 fra min side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Bra film.. Gleder meg til Istid2 kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 må vel se denna er shrek bra eller? har 1 å 2 på dvd men hakke sett de ennå.. burde jeg sette meg ned å se? Shrek MÅ du se!!! Sett deg ned helst med en gang, for du har faktisk gått glipp av noe driiitkult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 må vel se denna er shrek bra eller? har 1 å 2 på dvd men hakke sett de ennå.. burde jeg sette meg ned å se? Shrek MÅ du se!!! Sett deg ned helst med en gang, for du har faktisk gått glipp av noe driiitkult da får jeg stole på deg da får sette meg ned og se på de så frokosten er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Enig med Balleknalle ---> filmen er helt ok... Og den engelske versjonen var hakket bedre enn den norske. Terningkast 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Syntes den var skikkelig morsom. Så den på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Aguilera nå skal jeg finne ut om du er til å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Har sett alle på engelsk. Elsker animasjonsfilmer. Pingvinene er helt rå! Lemenene (lememememenne...) tar også bra av. Så Robotene her om dagen. Den var ok, men ikke helt på høyde med Shrek, istid osv. Egentlig er den transportmetoden fra "bussen" og inn til Robot City verdt prisen. Tar heelt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Synes nemo var ganske så bra på engelsk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Sjefsfilm..................I LIKE TO MOVE IT; MOVE IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 var og så den når den kom på med engelsk tale på kino... jeg holdt på og dø... den var så SINSYK BRA! ANBEFALES på det sterkeste! I LIKE TO MOVE IT; MOVE IT \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå