henry Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Ble designet på E30 noen gang fornyet? eventuellt ved hvilket årstall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Er vel en liten "facelift" fra 87- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg trodde det var fra 88modellene jeg.. altså 9.87 og oppover.. Var vell da de begynte med m40 blokka osv.. Eller er det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Jeg trodde det var fra 88modellene jeg.. altså 9.87 og oppover..Var vell da de begynte med m40 blokka osv.. Eller er det feil? nei, det stemmer det. det var noen forandringer på karosseri og motor kom vel med motornic(?) styring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 motronic mener jeg det heter, ellers skiftet de støtfangere, baklykter, frontlykter og endret på hjulbuene... sikkert mer og, men det er det jeg kommer på atm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Litt mindre chrome rundt vinduene hvis det ikke er shadowline også, og litt andre dørlister, ellers er det meste nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Annen bakfanger og andre baklykter mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 blei ikke karosseriet galvanisert/rustbehandla fra 88 a? har hørt no snakk om det en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 hmmm... ser ikke akkruat sånn ut på de e-30 jeg har sett den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Flg. optiske endringer ble introdusert Front: Andre lykter, annen støtfanger samt annen frontplate med nytt design også på grøftelys. Fra og med bakskjermene er det også endret en del. Andre hjulbuer, hele bilen er ca. 4cm lenger, helt endret design på hekken med bla. andre baklykter (høyere og bredere). I tillegg var det en del oppgraderinger på interiør (stofftyper osv.) bedre isolering, helgalvaniserte karrosseri ++++. Men, det er også viktig å huske på at BMW, som på alle modeller, raffinerte E30-serien gjennom hele dens levetid. Hvert eneste år ble det introdusert oppgraderinger. Små detaljer som ikke blir snakket om. Dette gjøres også på dagens modeller. Det er kanskje aller mest merkbart på E36. De som har kjørt de tidligste modellene av den blir som oftest sjokkert over hvor bra den har blitt som feks. 1997 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå