Gå til innhold

BMW 318i E36 92,sprek?


Kristensen
 Share

Anbefalte innlegg

nei..men når gutten ikke har noen annen bil så bør han gjøre det beste ut av den han har..har han en fet stylet bil skal han ikke drive og griskjøre men cruise vettu :)

gjør som meg..kjøp bil med MOTOR å Så begynne og koste på..kan man cruise helt til det kommer en som tror han klarer og kjøre fra deg :P

Hehe, det er alltid det beste! :P Det jeg liker med E36 i forhold til mange andre biler, er at de kan være så anonym, ser jo flust med 318is-325i med m3 styling, så når han virkelig har en M3 så får vedkommende en overaskelse! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får jo bolt-on lavtryks turbo kit til den, da får han 170-180hk, da begynner den å bli "sprekere" så tenk på det. Det er bedre å ha en bil enn å ikke ha en bil, hadde jeg vert deg hadde jeg vært fornøyd... de som ler av deg hadde de egen bil før dem fikk lappen?? trukke det

Tenker du da på noe spesifikt? Evt et sted som selger dette kit-et?

Tenker også gjerne på pris :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan... lykke til med lappen.

Veit ikke pris på dette settet, men her er link til en bil med noe av det samme jeg snakket om http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

ring å spør hvem som har bygget den så får du nummeret. jeg fikk det sånn, men har rota det vekk desverre...

Men har navnet til en kar som har byggd lik motor, men har ikke nummeret. forsøk på 1880. sender deg navnet hans på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 318 e36 jeg.. bruker den til og fra jobb.. trofast og god bil! men kan ikke skryte av at den er sprek! men går bedre enn noen 3-golf og vento, så da holder det i massevis til mitt bruk :D !

kjøprt rundt i 318 e36 i 2 1/2 år m stort smil jeg! :D

vær stolt av bilen din du! lykke til med lappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...