Gå til innhold

BMW 318i E36 92,sprek?


Kristensen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Bare lurer på om en BMW 318i er sprek?.....Mange ler av meg når jeg sier jeg har en 318i....Hvor stor er forskjellen mellom 316i,318i og 320i?

Jeg vet jeg burde vite selv om dn er sprek mn har ikke testen dn ut skikkelig enda,har ikke lappen.

Gi faen i folka, for det første dem skal alltid rakke ned på Bmw.

Har hatt en 318i selv,den er ikke så veldig sprek men du tar en del 1,6-1,8 liters biler.

318is og oppover er gode biler, hvertfall 320 og oppover fordi da har du 6ern og du har en deilig motorlyd, bmw sine 6ere lager god lyd.

Dette skriver jeg av min egen erfaring, men likte faktisk 318i min, jeg holdt god følge med en E200 w210karosseriet en gang for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30? E36? E46? Anntar du har en E30 siden du ikke har lappen enda, og det er jo ikke akkurat det sprekeste jeg har kjørt nei, men langt ifra det treigeste. En helt kurant bruksbil d der :)

siden det er natt er du unnskyldt men sjekk overskrifta hans så vet du hvilket karroseri det gjelder;)

å til trådstarter..318 er ingen racerbil for og si det sånn..men få den sinnsykt utseendemessig så har ikke motor så mye å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei..men når gutten ikke har noen annen bil så bør han gjøre det beste ut av den han har..har han en fet stylet bil skal han ikke drive og griskjøre men cruise vettu :)

gjør som meg..kjøp bil med MOTOR å Så begynne og koste på..kan man cruise helt til det kommer en som tror han klarer og kjøre fra deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøretøy: BMW 320
Hei

Bare lurer på om en BMW 318i er sprek?.....Mange ler av meg når jeg sier jeg har en 318i....Hvor stor er forskjellen mellom 316i,318i og 320i?

Jeg vet jeg burde vite selv om dn er sprek mn har ikke testen dn ut skikkelig enda,har ikke lappen.

er du så flau over 318i'en at du oppgir du har 320 her ? :) syntes bmw er bmw jeg, så lenge man ikke har mange penger å rutte med, skulle gjerne hatt en m3 men er godt fornøyd med is'en min.

så kan andre si hva di vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh. Er det noe du skal gi faen i så er det hva andre sier om hvilken bil du har. En 318i funker helt fint til norske fartsgrenser, enten man er 18, 30 eller 70. Sikkert en veldig fin førstegangsbil.

Er ikke noe problem å ha det moro på bane heller med en 318i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeemmm sorry for at eg isje oppgitt at d e ein E36.men men te han så spør om eg så flaue øve 318en at eg skreiv 320,tingen e at far min har ein 320i så det va den eg pleide å kjøra så eg bare skreiv det,har bare hatt 318ien iet par dager...mn ska bestilla effektanlegg så eg i hvertfall får litt godlyd:).....Vet dere hvor mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318 er helt grei bil. Bruker ikke over mye bensin, og tar deg fra A-B.

Har du lang nok slette , for du bilen opp i 200 ;)

Er du en som er mer farts opptatt er 325 til og anbefalle. 320 og 318is er også litt daue.. Har hatt e36320, den tok 318is e36, men det etter 130 kmt (ikke norsk vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får jo bolt-on lavtryks turbo kit til den, da får han 170-180hk, da begynner den å bli "sprekere" så tenk på det. Det er bedre å ha en bil enn å ikke ha en bil, hadde jeg vert deg hadde jeg vært fornøyd... de som ler av deg hadde de egen bil før dem fikk lappen?? trukke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...