Steffan C Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 Hva syns dere om denne fronten, lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet September 23, 2005 Share Skrevet September 23, 2005 litt i meste laget for min del ivertfall, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 uten den nederste sølvfarga leppa så var den kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Litt for voldsom for min smak..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 er vel helt ok, men jeg hadde byttet ut det nettet som er i sølv, til sort, så hadde det vært tøft med angle eyes som lyser mere blåhvitt men jeg likte ikke det panseret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 For mye netting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Lyktene ser ut som colabunner (spesielt med AE-ene av), slike E46 M3-wannabe frontfanger passer ikke til E34 i det hele tatt, og scoopet blir litt mye.. Ikke min smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Den fronten var til å spy av... for å si det mildt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 for mye jall.. men lyktene var greie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Tror kanskje sort netting hadde tonet det hele ned....litt ihvertfall Dette ble for mye av det gode for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Den ser faktisk bedre ut original, med "540" front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Liker ikke scoopet eller fangern på denne bilen. Men lyktene, de sorte nyrene og lyktespoilerene liker jeg. Får vel handle litt i løpet av vinteren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 synes den var tøff jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eee Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Liker bred front på E34, men denne fronten vekker for mye oppmerksomhet etter min smak. Kan være tøft med stort luftinntak i fangeren, særlig hvis det har en funksjon. F.eks fangeren på M5 E39. Forresten synes jeg at en front alltid bør bedømmes i sammenheng med resten av stylingen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå