a-ford Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Har du bensinpumpe? Jeg har bensinpumpa monter inne i tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Har solgt pumpa under bilen. Er det matepumpa i tanken din, eller er hovedpumpa der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 Om det er en todelt bryter for tåkelys, den som sitter ved siden av bryter for hovedlysa, kunne jeg tenkt meg den - kanskje også tåkelysa fremme (om de er hele, passer en 316 og ikke koster skjorta)... _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet November 6, 2005 Forfatter Share Skrevet November 6, 2005 Solgt hele dashbordet, så satt nok igjen der, samme med tåkelysa. Sier ifra om jeg allikevel skulle finne bryteren. Har forresten strøkne originale baklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanf Skrevet November 6, 2005 Share Skrevet November 6, 2005 ah, det var synd - takk for svar! _ johanf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-ford Skrevet November 7, 2005 Share Skrevet November 7, 2005 Har du bensinpumpe som er monter inne i bensintanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet November 8, 2005 Forfatter Share Skrevet November 8, 2005 Har ikke rørt tanken, så den burde være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-ford Skrevet November 9, 2005 Share Skrevet November 9, 2005 Har du mulighet til å se om det er bensinpumpe i tanken? Det er ikke alle som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet November 9, 2005 Forfatter Share Skrevet November 9, 2005 Skrudde opp nå, slik ser den ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-ford Skrevet November 10, 2005 Share Skrevet November 10, 2005 Den ser ikke helt lik ut, men hvis dette er en høytrykks pumpe så bør det virke. Har du en pumpe til uten for tanken? Jeg har bare en pumpe på bilen min og den er i tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet November 10, 2005 Forfatter Share Skrevet November 10, 2005 Hadde som sagt pumpe under bilen, så denne er nok ikke lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet November 11, 2005 Share Skrevet November 11, 2005 hva skal du ha for diffen din???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet November 11, 2005 Forfatter Share Skrevet November 11, 2005 Ikke sperre på den! 500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet November 12, 2005 Share Skrevet November 12, 2005 ok!! er mest keen på en med sperre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325e Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Dører, panser, bagasjelokk, diff, fjærben og frontleppe er det eneste som er igjen nå. Åpen for bud! Chassiet kan selges meget billig, men uten papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå