M3Cecotto Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Noen som har anbefalinger på folk som kan bygge stereoanlegg i bil? Har hørt med anders fleischer og ketil skjei (emmaweb) fleischer skal forøvrig begynne på ny jobb, så han kunne ikke ta prosjektet.. Gi gass M3 POWER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 hør med eyecandyracing www.eyecandyracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Eyecandyracing??! !? Du kødder?! hehe.. jaja lykketil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Eyecandyracing??! !? Du kødder?! hehe.. jaja lykketil.. du er ikke fan av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Eyecandyracing??! !? Du kødder?! hehe.. jaja lykketil.. du er ikke fan av de? Nehh.. kan ikke akkurat si jeg er det. Dvs vist han egentlig søker etter Anders til å bygge i bilen sin. Ville jeg ikke akkurat valg dem som noen andre valg.. Men dem er jo flinke til å "lage" biler som alle andre har laget. Tenker da på ferdig stylig til japsebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 For mye bling bling all over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 For mye bling bling all over? Skrev på litt mere i svaret over. Bling bling er vel greit det så lenge bilen er gjennomført med det. Jeg ville aldri ha laget en bling bling bli. Men synes det er artig og tøft når andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Ronny Haare Nordli, eller Erik "fido" Westgaard. Sistnevnte, jobber hos Tynset bil og Mc. http://www.bil-mc.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 www.bassbrothers.no veldig flinke Fosnavåg møre å romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 tror jeg hadde ventet på fleischer'n jeg.. evt hør med Fido, han har og bygd en del pent og bra opp gjennom åra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 2, 2005 Share Skrevet Oktober 2, 2005 Funnet noen som bygger for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Sound People i drammen er dyktige Også kjent som Fort Knoks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Du har også Ketil skjei, i AUDIOART. (daglig leder av EMMA) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå