Gå til innhold

Hardt og brutalt singel..

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for støtte gutter.. gjør ting litt bedre. Har jobbet i hele dag, og kommet hjem nå. Kommer en kompis ned om i kveld, han skulle se om han hadde noe øl/brevin. Kansje byen etter på hvis ikke jeg sovner *sliten som f*

Neste uke er det ut og møte en jente jeg holdt på og velge forran hu jeg nettop bodde med.. Kansje jeg tok feil valg :? Uansett. Fint og ha noen jenter og bable med,er mange på jobb også. De tør jeg ikke rote meg borti. Tenk når det går til helvete der da , må du gå og se kvinne menske hele tiden, for bra stikk i sjela da iallefall ! Uansett. blir fokus på bil, venner data og jobb og øl .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her renner det over med både brennvin/øl og damer! :D

Hjertelig velkommen hit! :)

å hold deg unna damene på jobb ja..den tabben har jeg gjort før :P

he he he, meg også ! dummeste jeg har gjort noen gang. Hadde vært lurer og tatt strikk hopp med strikken knøte fast i balla vet jeg ! Heldigvis slutten hun etter en liten stund. Kristiansund? er sikkert ok nok der, er bare en liten kjøre tur på et par timer, men øl latter og damer skader ikke det. For iallefall hue over i andre tanker. Bra støtte fra dere iallefall. hadde ikke forventett noe spess respons. fint og se at andre har vært i samme båt og kan snakke om det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig og ikke sitte for seg selv hvertfall.. da kommer tankene og det er ikke bra..

bedre og snakke ut om ting..vise følelser er bare en positiv ting det.. lite tips fra ei veninne her.. "vi kvinnfolk kan være bra rare..og vi innser hvor teite vi har vært når det er alt for seint" så se lyst på livet..start på nytt i dag :)

kunne ikke sagt det bedre selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slikt skjer er det skikkelig kjiipt, har vært der før jeg også, slik som de aller fleste, men som flere her sier, venner, det er tingen! hjelper å snakke ut om ting og få vist litt følelser. Snakk med venninner, de pleier å ha mye fornuftig å si om damer :wink: uansett, så håper jeg du kommer deg gjennom dette på en bra måte! ha en kanon bra kveld i dag da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offf, får bare kondolere!! Vet åssen det der er ja....forjævligt! Men som de andre sier, du kommer ingen vei med å sitte alene, så finn noen å prate med...kom deg ut og om omgi deg med venner... Så går det sakte, men sikkert over! Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se positivt på det, det er vel bare en ting som er diggere enn å være sammen med en dame, og det er å bli sammen med en dame, og siden du kjører BMW så burde du benytte sjansen og treffe masse damer nå som du har sjansen!

Kjøp ti klipp på vaskehallen på shell.

Og sørg for at du støter på hu når du er samme en ny dritfin dame, da kommer hu til å angre som bare faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er ikke så desperat etter damer at jeg tar hva som helst heller!

Jeg kjøpte IKKE bmw for og ta meg bra ut.. Jeg synes de er fine biler, og gode og kjøre når de førstfunker !

Det er bare fjortiser som er opptatt av åssen bil typen har. Og det orker jeg ærlig talt ikke. Vil ha en som er rolig og snill :wink:

Det hadde stinka og sett hun med en annen gutt.

Bare og se hun alene stikker godt nokk i sjelen som det er. Jeg tar heller tiden i bruk vet jeg.

Har famile og venner, kommer langt med det i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ekke no skøy det dær altså.. føler med deg. går igjennom akkurat det samme selv for tia. gjør det ikke lettere når man har en liten sønn på 1år heller da. og x`n virkelig går inn for å gjøre meg sjalu når når jeg møter henne på byen. det suger :evil: men de sier man kommer over det, vet ikke jeg. får vel bare vente å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ekke no skøy det dær altså.. føler med deg. går igjennom akkurat det samme selv for tia. gjør det ikke lettere når man har en liten sønn på 1år heller da. og x`n virkelig går inn for å gjøre meg sjalu når når jeg møter henne på byen. det suger :evil: men de sier man kommer over det, vet ikke jeg. får vel bare vente å se..

Ai da... Barn kompliserer ting litt det også :( Da er det ikke bare deg/dere det er leit for, men ungen også.. Håper hun tar litt til fornuft. Har man barn har man ikke så mye på byen og gjøre. Tror ikke det er noe særlig fint for en unge og vokse opp med en mor som reker rundt..

Vi kommer over det, selv om det er tøft akkurat nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...