Bart Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Slenger meg på denne her.. Sammen i ett å ett halvt år, ble slutt i går kveld. Fy faen det er så JÆVLIG hardt.. Trist å høre, du får gjøre som flere her har sagt, vær med venner og snakk med noen,prøv å finne på noe annet enn å sitte hjemme, pleier å hjelpe på en del det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 hjelper å snakke om det,om ikke andre steder enn her på forumet.vi er alltid her ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 for et forum... finner stjelte biler, stiller opp for de som har det tungt... kjernekarer! HOTELL BIMMERS.NO - ET HJEM FOR OSS, ET HJEM FOR DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Ja det er slettes ikke så værst Viktig å stille opp for hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Ja det er slettes ikke så værst Viktig å stille opp for hverandre Uten det er man bare skall.. Som du sikkert hvet er jeg gått stabla i dine sko-- er nå 5 dager siden, og det løsner opp. Morgnen er værste. Da våkner man alene, og det har altid vært noen der. -alt som var godt, er nå blitt grått. Sett på eminem og superman . Så slenger du på Slipknot og Pulse of the maggots og rokker av deg litt raseri. Heng med venner og ting går bedre. Lure på hvor mange gannger man skal tryne før en greier og stå på bena.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Cecotto Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Viktig å høre på metal!! - går ihverfall ikke å sitte å høre på koserock, å spise kjeks å drikke vin. Ut å spinne me 325' å bange til slipknot så ordner alt seg med tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Sant det , var med en jente i dag. Fakktisk hun jeg ikke sattset på , istede sattset jeg på hun jeg var med.. Kansje det ikke var noe sjakk trekk. Føltes iallefall bra ut på en måte. selv om en enda holder seg våken til hode slår seg av .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hehe ja det blir en del søvnløse netter.. men men du kan jo alltid slå av en prat med folk her på forumet alltid noen som er på om kvelden/natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Det er det er glad for det.. kom med en litt veldig OT i sted også. Tror jeg tar køya nå. Takk alle som ga meg et kompliment. Det betyr noe og se at så mange gidder og bruke 60 sek på og skrive noe til en . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 hehe bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Jeg er skikkelig imponert, alle stiller opp og ikke et flåsete inlegg, med så mange positive tanker må det gå godt, lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 sinnsykt bra forum stiller opp for hverandre og finner stjælte biler osv de fleste har vel hatt kjærlighets sorg engang og vet hvor jævli det er men alt årner seg til slutt finn deg en ny dame så glømmer du fort hu forje funker i allefall for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 Kommer nok til og gjøre det med tiden Nå skal jeg tenke litt på meg selv først. Finne ut hva jeg vil . tror jeg fikk en spydig kommentar på side nr 1 Men han kommer ditt selv engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 tenk på deg sjøl.. en one night stand er fortsatt en ny dame... tenker du på noen andre enn deg sjøl når det er en one night stand? hahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet September 27, 2005 Forfatter Share Skrevet September 27, 2005 her renner det over med både brennvin/øl og damer! Hjertelig velkommen hit! å hold deg unna damene på jobb ja..den tabben har jeg gjort før Jeg også.. det var derfor jeg dro det inn Var pess det vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå