Aama_Racing Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Var leit å høre, har vært ijenom dette før ja:( men har venner:D og Ny dame, selv om det tok 3 år:P men hva gjør vel det? gjør som meg, stikk på fest i helgene, skru bil(var moped på meg da den gang) i ukene, og jobb litt overtid:D blir penger av det også.. trodde ikke det var så mye positive tilbakemld nei, blir overasker hele tiden jeg:P hehe.. jaja.. slik er livet:P hehe, kvinnfolk kommer etterhvert, vanligvis når man minst venter det:P lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Huff,. En ting er sikkert. Du kommer over det! Og du finner en ny som er mye bedre for deg enn den gamle. Det garanterer jeg!!! Gå ut med gutta og drikk deg full... Piker vin og sang er tingen nå...hehe Stå på! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 En for ha det i bak hode ja, blir nok ut neste helg vet jeg Da hun jeg hadde vert sammen med slo opp så var jeg ganske bra knust, men så kom en kamerat å dro meg med ut på byen hehe. Hjelper det, ikke noe vits å sitte inne å sutre hele dagen heller....! Nja...har prøvd det trixet der ved et par anledninger selv...men jo mer jeg drar meg mot 30 jo verre blir fylleangsten dagen derpå. Og da ønsker jeg alltid at jeg heller hadde driti i den helgefylla like etter et brudd...Det er nå min erfaring ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå