g4ndersen Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Jeg har en BMW E36 325i 92 mod. Jeg har skiftet lager på støtdempertårnene bak. Men det "slår" fortsatt litt i humpene. Bilen er også litt ustabil på veien. Er det flere lager eller foringer som må skiftes? Stabstagforinger kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Regner med det kan være bærearmsforingene/svingarmsforingene. Disse sitter forann bakdekkene og kan lage en bra smelle lyd. For å teste dette, kan du jekke opp bilen på den siden lyden kommer fra slik at dekket henger i lufta. Ta deretter å slå i fronten av dekket (den delen av dekket som er nærmest motoren). Kommer det en lyd som kan minne om metall mot metall da, er det ganske så sikkert de nevnte foringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Fonringene i bakstillingen er en svakhet på E36. De ryker fort. Bør byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Fonringene i bakstillingen er en svakhet på E36. De ryker fort. Bør byttes. Jepp, og det er ikke bare én, så det kan bli dyrt å skifte alle viss man bestemmer seg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 slet med dunking i humpene jeg, og da var det stab stag som var gåent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå