akrovik Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Solgte min strøkne 320 E36 idag Vurderer å kjøpe min 3.bmw: 318 E46 2000mod. touring. 1Noen som vet hvorfor få av chip-forhandlerne har 318 listet opp som biler som kan chipes? Fordi det gir for liten effekt? 2Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt koppholder i midtkonsollen til E46? Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 vet ikke hvorfor dem ikek har listet den opp på alle. men du får jo ikke så mye hk utav en 318 for d e jo ikke turbo lissm.. maks 15-20 hk vis jg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet September 24, 2005 Share Skrevet September 24, 2005 Får nok snarere 5-10 hester tenker eg, men se på http://www.trimchip.com du, der finner du sikkert litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 chippe en 318 er lite vits.. får vel maks 2-3hk hvis du er heldig..og det er ikke verd de tusenlappene det koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 chippe en 318 er lite vits.. får vel maks 2-3hk hvis du er heldig..og det er ikke verd de tusenlappene det koster.. åhhh??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akrovik Skrevet September 25, 2005 Forfatter Share Skrevet September 25, 2005 Får nok snarere 5-10 hester tenker eg, men se på http://www.trimchip.com du, der finner du sikkert litt.. Takk for svar Har vært der... Finnes ikke til 318i E46, men de har til 318 E30 og 318 E36. Hva er det som er så spesielt med 318 E46 ?? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Hvis du ringer så får du sikkert pris på E46 318 chip også. Ikke alt som står på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Noen som har erfaring ned trimchip.com? Ser ut som at MVA og montering er inkludert i prisene deres, men de er visst lokalisert i Seim (vestlandet?) Altså.. må man da kjøre dit med bilen for å få den montert da? Tar dette lang tid? (ser man for seg en overnattingstur? ) Hmm.. Jeg har en E36 318i, og ser at effektøkningen blir en del bedre osv.. noen som har erfaring med dette på en rekkefirer? Evt.. om noen har et underslag på ytelse i HK hvis jeg monterer chip fra disse (får da ca 129HK), pluss effektanlegg, nytt grenrør, trimkam og knfilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Noen som har erfaring ned trimchip.com?Ser ut som at MVA og montering er inkludert i prisene deres, men de er visst lokalisert i Seim (vestlandet?) Altså.. må man da kjøre dit med bilen for å få den montert da? Tar dette lang tid? (ser man for seg en overnattingstur? ) Hmm.. Jeg har en E36 318i, og ser at effektøkningen blir en del bedre osv.. noen som har erfaring med dette på en rekkefirer? Evt.. om noen har et underslag på ytelse i HK hvis jeg monterer chip fra disse (får da ca 129HK), pluss effektanlegg, nytt grenrør, trimkam og knfilter? Spar heller pengene til et Turbo/kompressor kit eller en annen motor.... Da først vil du føle at du får igjen noe for alle tusenlappene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 25, 2005 Share Skrevet September 25, 2005 Noen som har erfaring ned trimchip.com?Ser ut som at MVA og montering er inkludert i prisene deres, men de er visst lokalisert i Seim (vestlandet?) Altså.. må man da kjøre dit med bilen for å få den montert da? Tar dette lang tid? (ser man for seg en overnattingstur? ) Hmm.. Jeg har en E36 318i, og ser at effektøkningen blir en del bedre osv.. noen som har erfaring med dette på en rekkefirer? Evt.. om noen har et underslag på ytelse i HK hvis jeg monterer chip fra disse (får da ca 129HK), pluss effektanlegg, nytt grenrør, trimkam og knfilter? Spar heller pengene til et Turbo/kompressor kit eller en annen motor.... Da først vil du føle at du får igjen noe for alle tusenlappene... Evt dette som han her snakker om? --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=104775#104775 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå