Maxxsonics Skrevet September 26, 2005 Share Skrevet September 26, 2005 å fy faen! det såg jævlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Er det verste eg har sett. Fy fan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Bare ser for meg bilen plutselig ta tak, rett mot publikum jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet September 27, 2005 Share Skrevet September 27, 2005 Får ikke lyst til å prøve akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 28, 2005 Share Skrevet September 28, 2005 Han er jo nødt til å ha blitt kutta opp under der!? Det er jo reimer og vifter, ikke minst mellom aksel som går rundt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Det der må være et mareritt, havne under bilen sin mens den enda går. Enkelte ganger da jeg ligger under bilen å skrur så har tanken slått meg om hvor jævlig vondt det må være å ligge fastklemt under bilen Den karen der tenker seg nok godt om neste gang. Han måtte ha hatt en form for "cruisekontroll" på den kjerra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 Enkelte ganger da jeg ligger under bilen å skrur så har tanken slått meg om hvor jævlig vondt det må være å ligge fastklemt under bilen Det vet eg ALT om, og nei det er IKKJE godt.... 3 Knekte ribbebein, og skam ondt i kroppen i flere mnd etterpå.... IKKJE å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet September 29, 2005 Share Skrevet September 29, 2005 I.D.I.O.T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet September 30, 2005 Share Skrevet September 30, 2005 D så helt jævli ut... Ikke så smart å tøffe seg bestandig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Bare ser for meg bilen plutselig ta tak, rett mot publikum jeg var det jeg tenkte oxo,damn kunne gått myyyeeee værre det der azz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Gammel tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 ja,,, har ikke sett den før så måtte bare komentere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Minner meg om det videoklippet som har ligget her på siden der han dusten med pickupen klatrer opp på taket og kjører rett i et tre. Kanskje de kjenner hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Syyyykt! Bilen stå jo å burnet mens han lå under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Minner meg om det videoklippet som har ligget her på siden der han dusten med pickupen klatrer opp på taket og kjører rett i et tre. Kanskje de kjenner hverandre Haha, ja. Må jo være kompiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå